Pro Kosovo

23 Ian

asa, sa terminam odata cu prostiile…Kosovo are dreptul sa isi determine viitorul…

1. daca albanezii is terorist horia closca si crisan ce sunt?

2.iliri au fost acolo inaintea slavilor…iar albanezii dragii mei, sunt iliri, ILIRI.

3.nu e treaba noastra,noua ne e doar frica de unguri… sa incercam sa gandim cartezian… ungurii nu sunt un real pericol

4.Astea fiind spuse,

fin.

Anunțuri

25 răspunsuri to “Pro Kosovo”

  1. DanutM Ianuarie 23, 2008 la 1:25 pm #

    Absolut de acord. Problema este complexa, dar nu sirbii sunt cei care au dreptate. Nu dupa Milosevici si dezastrul razboaielor yugoslave.

    In ce priveste politica externa a Romaniei in aceasta problema, in afraa de umori nationaliste si frici paranoice, nu vad nimic altceva. Poate ca putin creier n-ar strica. Dar, vorba ceia, ‘de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere’.

    Sper sa revin curind pe http://danutm.wordpress.com cu un articol mai consistent pe aceasta tema.

    Danut Manastireanu

  2. CNI Ianuarie 23, 2008 la 7:23 pm #

    N-or fi sarbii sfinti, dar nici Balcanii nu au nevoie de inca un s(t)atulet mafiot si, in acelasi timp, un posibil teren fertil pentru fundamentalismul islamist.
    Kosovo este leaganul statului sarb. Manastirile si bisericile medievale aflate acolo marturisesc aceasta.
    Infiltrarea masiva a albanezilor nu a inceput decat prin sec. XVII-XVIII, dupa ce Patriarhul de Peci, impreuna cu zeci de mii de sarbi se refugiaza in Voivodina de azi.
    Eu propun reintoarcerea albanezilor la credinta stramosilor lor, adica la ortodoxie, caz in care altfel va fi pusa problema viitorului provinciei Kosovo.

  3. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 8:15 pm #

    gresesti…convertirea la islamism a venit mai tarziu…ei ca si populatie erau acolo.

  4. morbo Ianuarie 23, 2008 la 8:24 pm #

    are dreptul kosovo…dar orice catun sarbesc din kosovo trebuie sa poata ramane in serbia daca vrea. pentru ca ratiunea de a exista a unui kosovo independent este legata de albanezi, iar sa aud asigurari ca drepturile minoritatii sarbe vor fi respectate mi se pare ridicol si cinic. nici n-ar trebui sa se puna problema asta. un kosovo independent ar trebui presarat cu enclave ale serbiei, in frunte cu kosovska mitrovica. asa mi se pare normal.

  5. morbo Ianuarie 23, 2008 la 8:27 pm #

    @CNI: eu propun ca porcii sa zboare (si inca ar fi infinit mai usor decat ce propui tu)

  6. Bogdan Ioan Stanciu Ianuarie 23, 2008 la 8:32 pm #

    Unul din principiile de baza ale dreptului international este inviolabilitatea frontierelor. Kosovo este al Serbiei si asa trebuie sa ramana.

  7. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 9:05 pm #

    un alt principiu fundamental(si cred eu mai important) e dreptul fiecarei natiuni la autodetrminare

  8. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 9:05 pm #

    fondul problemei e insa mult mai vast

  9. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 9:07 pm #

    @morbo… felul in care pui tu problema e foarte rezonabil…intr-adevar exista o puternica minoritate sarba…dar subliniez, minoritate.

  10. Bogdan Ioan Stanciu Ianuarie 23, 2008 la 10:28 pm #

    Nu mai crede dupa cum ti-i pe plac, ca nu crezi bine. PDI sunt neierarhizate. Acel PDI prevede dreptul la autodeterminare al fiecarui ‘stat/popor’ si nu al fiecarei ‘natiuni’ si se completeaza cu prevederea inviolabilitatii frontierelor de stat.

    Pe langa asta, nu exista un popor kosovar, dupa cum nu exista un popor moldovenesc sau unul transnistrean.

  11. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 10:51 pm #

    vai de mine…populatia statului kosovo reprezinta un popor cu proprie identitate(si aici sunt pana si alaturi de kurzi)…daca ceea ce spui tu ar fi adevarat eroii nostri nationali ar fi teroristi cu totii… Domnule cred ca daca eu cu inca cel putin 10000 de oameni vorbim aceasi limba si avem acelasi crez avem dreptul la recunoastere,indiferent pe teritoriul carei tari ne aflam…iar in cazul uinui numar cum este cel al „republicii” kosovo cred ca un referendum popular poate rezolva problema… in rest doar respect pt. dvs. … . nu sunt un fanatic in aceasta problema asa ca e oricand posibil sa gresesc si accept cu placere orice corectura…(desigur pertinenta)…iar dumneata drag domn ai principii foarte solide care insa te pot uneori impiedica sa cugeti drept.

  12. waszlaw Ianuarie 23, 2008 la 11:23 pm #

    a se sublinia verbul „a crede” folosit in argumentarea mea in mod repetat…e vorba de opinii

  13. morbo Ianuarie 24, 2008 la 4:23 pm #

    nu, nu trebuie sa fie minoritate. sarbii din kosovo trebuie sa apartina de serbia, iar albanezii si cine o mai vrea de pe acolo sa fie kosovari independenti. dar doar ei, nu tot kosovo.

  14. waszlaw Ianuarie 24, 2008 la 4:24 pm #

    pai e destul de complicat ce propui…ar fi ca un cascaval elvetian plin de gauri… poate sa le dea autonomie la sarbi…

  15. morbo Ianuarie 24, 2008 la 5:31 pm #

    si care-i problema? uite cum arăta germania pe vremuri…acum ar fi mult mai uşor, că nu se mai circulă cu căruţa sau pe jos, e telefon, internet…

  16. morbo Ianuarie 24, 2008 la 5:34 pm #

    si lasa ca si sarbii sunt iliri…nu confunda genele cu limba care a castigat. nu-i vad mai blonzi decat albanezii.

  17. waszlaw Ianuarie 24, 2008 la 5:36 pm #

    sarbi, sunt popor slavon… practic insa nu asta ne intereseaza…nu dam istoria inapoi.

  18. morbo Ianuarie 24, 2008 la 6:06 pm #

    da, dupa limba. genetic sunt o amestecatura. la fel ca toti slavii de sud.

  19. dilEMA Ianuarie 25, 2008 la 9:52 am #

    extremiştii de la noi nu sunt de acord ca kosovo să fie.

    ei sunt mari oameni şi gândesc problematic problema.

    mie frică să nu dau de vreunul pe stradă, poate va vrea să mă extermine.

    ştiaţi că extremiştii de la noi vor decide soarta fostei provincii kosovo?

  20. machiavellian Ianuarie 25, 2008 la 5:25 pm #

    Albanezii sunt la fel de iliri ca romanii daci.

  21. OLTENIANS Februarie 29, 2008 la 8:17 pm #

    Nu sunt de acord si spun asta in cunostinta de cauza. Toate argumentele tale sunt formale si lipsite de continut. Daca ne luam dupa teoria ta cu „aia au fost primii si aia nu”, ar trebuii sa schimbam harta globului. Ideea este de a vorbi in prezent. Pana acum ceva timp nu a fost nicio problema acolo (Kosovo) dar odata cu Ofensiva generala impotriva Iugoslaviei au aparut problemele. Ideea este ca sunt foarte multe de spus. Uite-te pe harta si vezi cum au faramitat un stat altadata cel mai puternic din Balcani. Kosovo nu exista … este doar un nou produs „Eurifer” marca UE si USA care au obiectivul de a destabiliza anumite state. Poate nu stiai ca cei puternici gandesc asa … Divide et Impera.

  22. dadatroll Februarie 29, 2008 la 10:24 pm #

    Cartezian: Eu sunt, deci eu sunt adevaratul pericol. Uau! Cartezian kicks ass!

  23. waszlaw Martie 1, 2008 la 12:11 am #

    @oltenians pai si argumentele tale sunt retroactive cred eu…kosovo a decis sa fie inependent-acesta e prezentul, restu’ e istorie… iar chestiuni de genu marca SUA, UE sunt paranoia cred eu… . „in cunostinta de cauza”?-asta pentru mine e o sintagma bizara si greu digerabila, pana si aplicata de mine sau de cineva care-mi sustin punctul de vedere.
    @dada tu esti unu dintre putinele personaje pe care le apreciez cu adevarat din wordpressu’ asta

  24. dadatroll Martie 1, 2008 la 1:02 am #

    Deci eu is un fel de Gramoul tau?

  25. albaniaperomaneste Septembrie 16, 2009 la 2:09 pm #

    Gasesc ca toate comentarile sunt reprezentante pentru nivelul societatii romanesti in ceea ce priveste problema Kosovo. Puteti citi mai multe la kosovoperomaneste.wordpress.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: