Cine are o tigara,pana mai tarziu?

27 Ian

La categoria lucruri  pe care trebuie sa le fac astazi(pe langa traducerea unui text de muzeologie, a altuia de fiziologie vegetala-pentru ca trebuie sa traiesc din ceva; si a unor poeme din literatura germana expresionista-pentru propria mea placere) trebuie sa imi gasesc pachetul de tigari… Asta e chiar ciudat, sa revizuim: ieri- m-am uitat la „Mongol” apoi la cateva episoade din „Two and a half men” apoi am mai stat pe net, am terminat berea si m-am pus la somn… hmmm, cand si unde am fumat-o pe ultima? La birou…deci e pe birou…ba nu… oare a luat cineva pachetu’ si l-a pus in gunoi? nu, in gunoi nu e… poate ca din greseala l-o luat spiderhut ieri cand a plecat de la mine, … alo, ba, stii ceva de tigarile mele ? mersi man… nope, tot nimic… Aveam chef sa-mi pun probleme existentiale azi si iata ca…hopa,o fi la baie…stai…

6 răspunsuri to “Cine are o tigara,pana mai tarziu?”

  1. Sascha Ianuarie 27, 2008 la 2:38 pm #

    credeam ca sunt singura care nu isi gaseste tigarile prin casa…..

  2. waszlaw Ianuarie 27, 2008 la 2:48 pm #

    se pare ca ne putem face sindicat

  3. cyberfaust Ianuarie 27, 2008 la 6:39 pm #

    ai gasit pachetul?

  4. waszlaw Ianuarie 27, 2008 la 6:39 pm #

    am luat altu’

  5. cyberfaust Ianuarie 27, 2008 la 6:49 pm #

    lovely, sa il folosesti sanatos

  6. gigi capsunaru Ianuarie 30, 2008 la 2:06 pm #

    scrie si pa’ pachete : tutunul dauneaza ! daia m-am lasat da’ citit Serios acu nu mai citesc doar privesc literele ! Si cate odat imi dau seama cat sa aduna in cuvinte, si cuvintele in propozitii si uite asa am cheltuit o gramada da’ banisori pa’ carti (dalea de la librarie si de le pui pa’ raft sa le vada musafirii)
    Asa ca nu mai fumati daca vreti sa va lasati da’ citit ! pi buni ! hai si pa !

Lasă un răspuns

