Comunicat

27 Ian

Imi cer scuze ca am sters textul cu fascismul…dar trezindu-ma am realizat ca acel text este…si ca la urma urmei prefer un blog artistic…

6 răspunsuri to “Comunicat”

  1. emma Ianuarie 27, 2008 la 12:59 pm #

    nu inteleg de ai facut-o ? te cenzurezi singur ? iti place descartes , liber cugetator , pe de-o parte si restul… mai, radu ( asa zice-i , nu ?) …na ja . fie asa .

  2. waszlaw Ianuarie 27, 2008 la 1:11 pm #

    consider ca invatam ideea a fost buna dar abordarea a fost in graba si astfel rezultatul mediocru… iar eu, prefer sa ma autocenzurez mai bine decat sa va sufoc cu texte de 2 bani

  3. emma Ianuarie 27, 2008 la 4:08 pm #

    mda ! pai, este grav sa fii cu „ecken und kanten” ? (te-ntreb?)antipatitez profund pe cei care aspira la „perfectionism”. daca acum nu e bine, pai, o fac sa fie bine ! na ja , danke !!!

  4. waszlaw Ianuarie 27, 2008 la 4:11 pm #

    e grav un lucru : a nu vedea cand ai gresit, a fi eigenwillig e una daca desigur realizezi ca ai de respectat un statut, nu e bine sa cazi in derizoriu…cea ce riscam sa fac eu cu textul despre fascism care a avut o abordare proasta…

  5. emma Ianuarie 27, 2008 la 4:28 pm #

    acum stiu AICI ..problema este foarte „intortocheata”. nimic übersichtlich. cauti articole – comentarii-respectiv -raspunsuri. o scurta vesnicie.
    radu? spunea-i ca esti un tip dragut? eu te cred ..!

  6. waszlaw Ianuarie 27, 2008 la 4:30 pm #

    emma, eu ce stiu despre tine?

Lasă un răspuns

