Introducere in lingvistica

27 Ian

Cu Chomski si Sasha Baron Cohen  … nu am mai ras de mult asa … iar pe Chomski inca il consider unul dintre marii oameni ai secolului XX.

4 răspunsuri to “Introducere in lingvistica”

  1. anarcher Ianuarie 28, 2008 la 1:40 am #

    din „afirmatia” ta de mai sus reiese ca pe Sasha Baron Cohen nu il mai conideriunu dintre marii oameni ai secolului XX. fapt ce reiese din cuvantul „inca”(„iar pe Chomski INCA il consider unul dintre marii oameni ai secolului XX.”)

  2. waszlaw Ianuarie 28, 2008 la 1:42 am #

    aaaaaa, mda, se prea poate…ai dreptate…dar pe cohen nu l-am considerat niciodata mare om al secolului…

  3. Alin S. Ianuarie 28, 2008 la 10:18 pm #

    Chiar te-a amuzat? Pacat, ca e umor ieftin. Chomski nu a intrat deloc in joc.

  4. waszlaw Ianuarie 28, 2008 la 11:48 pm #

    pai nu, poate si de aia…poate ca ma amuzat abordare, poate ideea in sine…poate ca am studiat atata timp lingvistica prin facultate de asa ceva ma destinde. multumesc de apreciere

Lasă un răspuns

