Pentru cine inca nu stia, exista si muzica buna.(2)

31 Ian

I am the son
and the air
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and air
Of nothing in particular

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

I am the son
and the air
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the air
Of nothing in particular

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

There’s a club, if you’d like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to die

When you say it’s gonna happen now,
Well, when exactly do you mean?
See I’ve already waited too long
And all my hope is gone

I am Human And I need to be loved
Just like everybody else does

12 răspunsuri to “Pentru cine inca nu stia, exista si muzica buna.(2)”

  1. 4sparrowhawk Ianuarie 31, 2008 la 1:55 pm #

    Muzica,arta si literatura iti ordoneaza viata oricat de dezordonata ar fi; ad libitum si ad rem.Atunci cand vine vorba de citit(de citit stie oricine) departajarea se face in functie de interpretare si critica literara.Sa existe critica literara ar trebuie sa existe opere pe masura,m-as opri la Virginia Woolf,”Arta lecturii” si daca ne referim la critica de pe bloguri,un analist politic spunea:”eu nu intru niciodata pe blog.De ce? Pentru ca omul de la celalalt capat al firului poate sa scrie orice si oricum despre o persoana fara sa cunoasca adevarata realitate”

  2. morbo Ianuarie 31, 2008 la 7:45 pm #

    pai puteai si tu sa dai un exemplu mai putin cunoscut.sau alt cantec. ca asta ma duce cu gandul la alyssa milano (ceea ce nu-i rau, dar e besides the point). uite de exemplu, ”boy with a thorne in his side”

  3. waszlaw Ianuarie 31, 2008 la 8:10 pm #

    pai, am cautat ieri o droaie de piese de la morrissey/the smiths dar in ciuda caracterului sau comercial tot asta-mi place cel mai mult.

  4. waszlaw Ianuarie 31, 2008 la 8:10 pm #

    in plus e vorba si de textul piesei

  5. morbo Ianuarie 31, 2008 la 10:16 pm #

    da, bineînţeles. vorbeam şi io aşa.

  6. machiavellian Februarie 2, 2008 la 8:15 pm #

    Asta e muzica buna? Nici macar nu stiu sa-si scrie propriile versuri. Sau e opera ta?

  7. morbo Februarie 3, 2008 la 12:49 am #

    hulitorule!

  8. waszlaw Februarie 3, 2008 la 12:55 pm #

    hehe, o venit asta de dreapta… pe de alta parte gusturi si gusturi iar asta nu o discut…

  9. machiavellian Februarie 4, 2008 la 6:47 am #

    Gramatica nu tine de gusturi. 😉

    Zise ala „de dreapta”.

  10. waszlaw Februarie 6, 2008 la 5:55 pm #

    am studiat 3 ani in facultate lingvistica si tot nu am invatat nimic… 🙂

  11. machiavellian Februarie 7, 2008 la 12:29 pm #

    Eu n-am studiat lingvistica nici macar o saptaman si vorbesc/scriu corect romana.

  12. fussball Martie 2, 2009 la 10:51 am #

    Gute Arbeit hier! Gute Inhalte.

Lasă un răspuns

