kosovo, cnsas, biserica ortodoxa, fascistii si muntii cindrel

5 Feb

bre, de la paltinis nu mai vezi aberatiile, asta zic io, io am sa urc la paltinis sa scap de bla-bla-u’ cu cnsas (care oricum nu-si are rostu, am zis si repet documentele tre’ sa fie publice ) cu kosovo(care tre’ sa fie independent si am mai zis-o), cu fascistii de care nu zic nimic ca astia sunt inca minori si nu vreau sa-i injur… si cu biserica ortodoxa care numa’ pe Dumnezeu nu-l promoveaza(iti zic io, Dumnezeu apare cand esti beat si privesti de pe munte tot podisu’ transilvaniei. acolo e Dumnezeu si iti face cu ochiul). In rest numa bine, cinstite si spor la discutii, pana una alta mai bine ascult manele uitandu-ma in acelasi timp la telenovele decat sa discut”problemele” acestei lumi…pana una alta in Ciad mor oameni, pana una alta se vine cocaina ca painea calda, pana una alta… una, nu alta…

5 răspunsuri to “kosovo, cnsas, biserica ortodoxa, fascistii si muntii cindrel”

  1. qurity Februarie 6, 2008 la 12:01 am #

    le gasesq mai mult evidente decat geniale .. dar mersi mult oricum pusi

  2. waszlaw Februarie 6, 2008 la 12:19 am #

    heh, pai da

  3. tezeu Februarie 7, 2008 la 2:13 am #

    Cu adevarat, ignorance is bliss. Probabil cea mai plina de semnificatii replica dintr-un film de actiune.

  4. Sagy, Februarie 8, 2008 la 12:17 pm #

    De acord cu biserica:P

  5. dada Februarie 9, 2008 la 9:23 pm #

    Sf. Petre, i-am zis eu:
    „Vreau sa-l vad pe Dumnezeu.”
    „Mai baiete, esti netot ?! Nu fi prost!
    Dumnezeu e peste tot!”

    (Sf. Petru, fosta Vama Veche)

Lasă un răspuns

