As fi vrut (poezie din vremurile bune)

10 Feb

As fi vrut(recunosc,

mai mult acum)

as fi vrut,

iar cerul cerandu-mi instelare a ingenuncheat

As fi vrut

(ma arunc in Prut)

(ce ape limpezi, ce crancen inceput)

as fi vrut

dar cerul implorandu-mi instelare

a cazut.

As fi vrut,

dar timpul, ah, timpul

Wsz2006

11 răspunsuri to “As fi vrut (poezie din vremurile bune)”

  1. dada Februarie 10, 2008 la 2:43 pm #

    Frumos conditionalul asta … imi aminteste putin de ”De-as avea…” si stiu ca nu tre sa mai precizez autorul!

    P. S. Tu ai o obsesie cu timpul? De ce te apasa si pur si simplu nu incerci sa te bucuri de prezent?

    Uite ce zicea John Lennon : “Viata este ceea ce trece, in timp ce facem planuri pentru viitor!”

    Eu cred ca mare dreptate avea!

    De multe ori trecutul ne fura prezentul, depinde numai de noi daca vom cadea sau nu in capcana lui (”vom cadea”- uite ca am amestecat si viitorul pe aici)!

    Numai bine!

  2. waszlaw Februarie 10, 2008 la 3:01 pm #

    heh, majoritatea textelor poetice(asa imi place sa cred) de pe blog sunt scrise acum 6 luni, 1 an…le las sa dospeasca intai 🙂 … obsesia cu timpul mi-a mai trecut dar aveam in peroada scrieri acelor texte niste atacuri de panica, ciudat rau, legate de timp asa ca…

  3. dada Februarie 10, 2008 la 3:15 pm #

    Te inteleg, mi s-a intamplat si mie.
    Dar trece, dupa o depresie, doua, te calesti si apoi afli cu adevarat ce vrei de la viata! Garantat 100 la suta 🙂 !

  4. waszlaw Februarie 10, 2008 la 4:22 pm #

    a trecut deja, dar erau vremuri ale adolescentei rebele si nebune, adolescenta a extremelor…acum e mai domol totul

  5. dada Februarie 10, 2008 la 4:54 pm #

    Uneori trecerea timpului inseamna castig in intelepciune … asta ca sa vedem si partea plina a paharului.

  6. morbo Februarie 10, 2008 la 8:10 pm #

    hauria volgut

  7. anaayana Februarie 11, 2008 la 1:29 pm #

    Cheia poeziei sta in „cerul implorandu-mi instelare a cazut”
    parerea mea 😉 Frumos!

  8. dada Februarie 13, 2008 la 8:34 am #

    Stii ceva, waszlaw? Mi-a venit o idee! Ce-ar fi sa faci tu o poezie cu verbe la viitor?
    Stiu ca am scris in alta parte ca versul vine de Sus, dar uneori putem sa si „construim” versuri foarte bune.
    Pariul asta a fost castigat de matematicianul Ioan Barbu, care i-a demonstrat prietenului sau Tudor Vianu ca un matematician poate scrie foarte bine si poezie … si de aici toata teoria despre geometria poeziei si despre poezia geometriei!

  9. Malina Februarie 16, 2008 la 11:24 am #

    Asadeci? Cum ramane cu pariul? 🙂

  10. waszlaw Februarie 17, 2008 la 7:31 am #

    hmmm, nu cred ca sunt capabil(cel putin inca) de a concepe o poezie arhitecturala, construita pas cu pas , gandita… ion barbu,in opinia mea a fost un geniu, iar influenta pe care a avut-o chiar si asupra lu’ Nichita e de multe ori ignorata.
    „versul vine de sus” , de aceea uneori cand scriu ma simt mai mult mijloc decat scop.

  11. Malina Februarie 17, 2008 la 8:07 pm #

    Daca zici tu …

Lasă un răspuns

