Fragment de jurnal

15 Feb

Eu ma apuc de „berlin alexanderplatz” , ma astept sa fie o lectura faina… azi am vazut „parfumul”,…,iubita mea zice ca ar fii bine facut(ea a citit cartea)… adineaori am facut dragoste, ce ciudat sa faci dragoste dupa „parfumul”…acum fumez o tigara si beau vin alb de Stefanesti in combinatie cu GoldenBrau la bidon…o gura din una,o gura din alta… ma gandesc sa scriu un poem din ala lung cu fir epic si toate alea, ma mai gandesc daca am constanta necesara pentru un asemenea exercitiu… In rest, imi displac in ultima vreme fanaticii religiosi de dreapta-ce surpriza 🙂 -si imi displac oamenii care cred ca stiu ceva… suntem cu totii niste prosti , pana una alta eu imi asum asta…

Hai noroc!

5 răspunsuri to “Fragment de jurnal”

  1. machiavellian Februarie 15, 2008 la 3:18 pm #

    Poate tu nu stii, dar altii stiu multe.

  2. waszlaw Februarie 15, 2008 la 5:09 pm #

    asteptam un comentriu de la tine si eram sigur ca o sa fie asa… oricum ma bucur ca intri pe blogu’ asta, balansezi opiniile.

  3. waszlaw Februarie 15, 2008 la 7:29 pm #

    si depinde desigur ce anume crezi ca stii si cat de important e ceea ce crezi ca stii

  4. machiavellian Februarie 15, 2008 la 11:06 pm #

    Nu depinde de nimic. Nu este totul atat de relativ pe cat pare. In plus, tu spui ca stii ceva imuabil „toti sunt prosti”. Vezi ca toti inseamna 100%.

  5. waszlaw Februarie 16, 2008 la 12:39 am #

    eu imi asum a fi prost… cunoasterea nu e una materiala ca pe aia o stapanesc si io cat de cat,in naivitatea mea…

Lasă un răspuns

