Ganduri

18 Feb

1.Independenta Kosovo este un fapt natural si firesc…creaza un precedent dar unul binevenit…dreptul la autodeterminare ar trebui sa domine orice alt impuls, orice alt contract sau orice alta vointa…(pt curiosi sunt roman,nu ca ar conta dar nu vreau sa se inteleaga ca as avea niste interese obscure)

2. problema Kosovo imi mananca prea mult din timpul, nu am mai scris o poezie de ceva vreme…

3.nu combina niciodata dar NICIODATA berea bruna cu vinul alb,sec

4.as vrea sa scriu un articol despre Balthus, despre ceea ce trezeste in mine, despre minunea trupurilor goale…pana una alta-

5. Poezie de Nietzsche:

Ecce Homo

Da! Din ce mă trag iau seama!
Ard nepotolit ca flama,
Şi mă mistui, mă frămînt.
Tot ce-apuc se face pară,
Tot ce las ca scrumul zboară:
Negreşit, văpaie sunt.

6.Fin

2 răspunsuri to “Ganduri”

  1. sfinx667 Martie 1, 2008 la 3:16 am #

    mie mi-e drag sa ” ma cert cu tine” , ba te si mascaresc, Kosovo e Serbia ! si, pt ca esti un tip istet, cu harul scrierii, cu o personalitate pe masura..si nu zic astea din complezenta, caci te voi contrazice mereu pe tema asta…sunt pui de sar si eu, recunosc :)…dar serios, va trebui sa recunosti ca Europa Regionala e in interesul cui vrei tu, numai al sarbilor sau kosovarilor nu, daca precedentul va fii „unul binevenit „, sa luam aminte si vom vedea cu siguranta:)
    te iert numa daca zici Zivela Srbska ! si promit sa vizitez blogul tau si al minunatei tale muze:)
    felicitari si succes in toate!
    SIBILLA
    http://sfinx667.wordpress.com

  2. waszlaw Martie 4, 2008 la 10:27 pm #

    heh, certuri vom mai avea multe, sunt sigur de asta, dar sunt sigur ca toate manate de acelasi spirit de respect… multumesc inca o data

Lasă un răspuns

