Pentru domnul Minca de la Facultatea de filosofie din Bucuresti

29 Feb

Am aflat ca ati intrat pe blogul meu, probabil de pe google si ati descoperit un eseu pe tema presocraticilor… acelasi eseu pe care l-a predat studenta Anna Szocs din anul I…ati presupus ca ea ar fi copiat acel eseu de pe blogul meu si implicit nu ati primit-o in examen, ati considerat gestul ei drept o frauda si ati actionat ca atare…

Insa ,sub titlul eseului prezent pe acest blog exista precizarea „de muza mea”, ceea ce sugereaza clar ca nu l-am scris eu, ba mai mult, a fost scris de o persoana de sex feminin… . La categoria poze a  blogului meu veti descoperi o fotografie cu mine si cu Anna Szocs,care e in mod direct caracterizata drept „muza si iubita mea” de unde cred eu e destul de lesne de inteles ca ati facut o greseala… poate ca daca ati fi avut timpul necesar sa cercetati ceva mai adanc, greseala nu ar fi avut loc…

In rest numa’ de bine.

2 răspunsuri to “Pentru domnul Minca de la Facultatea de filosofie din Bucuresti”

  1. sfinx667 Martie 1, 2008 la 3:08 am #

    …se poate si mai bine, domnul in cauza sa-si recunoasca musai greseala, sa repare ce se mai poate…felicitari muzei tale Anna si tie succes:)
    SIBILLA

  2. waszlaw Martie 1, 2008 la 9:38 am #

    multumesc

Lasă un răspuns

