Drepturile barbatului…(sau emancipare masculina)

2 Mar

Am vazut cu prietena mea Juno, fain filmu’…pe la final am si plans, ca asa sunt eu dar na, nu despre asta-i vorba…in timpu’ vizionarii s-a iscat o disputa intre noi, eu sustin ca in cazul in care iubita mea ar ramane gravida,si ea ar vrea sa avorteze, sa dea copilu’ la adoptie sau sa nasca(orice ar vrea ea sa faca) eu trebuie sa am un cuvant de spus… . Ea, sutine ca sarcina este a ei iar decizia i-ar apartine… . Ma gandeam ca asta e chiar o problema interesanta, nu cunosc legislatia,dar nu cred ca exista o lege care mi-ar permite mie sa ma implic, ceea ce consider ca este injust… Copilul,chiar si daca este inca in pantecele mamei, este rodul amandurora, fie ca actul de a-l concepe a fost un accident sau nu… . Sunt sigur ca multa lume ma contrazice, femeia indura sarcina, nasterea, ea trebuie sa alapteze, sa schimbe scutece(in majoritatea cazurilor) si alte asemenea „piedici”… asta insa nu schimba in opinia mea cu nimic faptul ca bebelusul e jumatate spermatozoid si jumatate ovul, iar daca legea naturii face ca ala micu’ sa se dezvolte in „burtica” ei nu in a mea, so be it,…

Hai ca ma bag la o bere, ca sunt revoltat…

Lasă un răspuns

