Banc

17 Mar

Intr-o camera cam atat de mare cat camera ta isi avea sediul un vanzator de papagali… face asta un concurs, cheama pe Putin, Bush si pe Basescu si le zice celor trei presedinti:

-Cine ghiceste care papagal e mascul primeste de la mine 10000000 milioane de euro

Bush arata cu degetul catre una dintre pasari, greseste insa si pierde

Vine Putin, priveste , analizeaza, arata si el cu degetul , greseste, pleaca

Basescu sta, sta,sta, se gandeste apoi framanta in maini o bucatica de paine pe care apoi o arunca pe podea si exclama:-Sa traiti bine!

La care vocea unui papagal: -Sa-mi sugi pula!

2 răspunsuri to “Banc”

  1. Viski Martie 18, 2008 la 1:39 pm #

    In opinia mea, Basescu este prost, cretin, idiot, impertinent, nesimtit, tupeist, jegos, iresponsabil, curvar, betiv, bataus, incult, avar, obsedat, obedient, insignifiant, rau, incorect, malefic, lichea, lipsit de onoare, mincinos etc.

    Sa inteleg ca nu mai traiesc intr-o tara libera unde am voie sa spun tot ce vreau? Asa ne sugereaza Base si Avramescu… Fac agenda publica, stabilesc programul televiziunilor s.a.m.d EU am dreptul, pe baza reglementarilor libertatii de opinie, sa spun ce vreau, cand vreau, cum vreau… Daca EU am un ziar si vreau sa spun despre Base zilnic ca e hot, atunci am dreptul. In primul rand pentru ca suntem intr-o democratie si in al doilea rand pentru ca nu ma plateste Basescu. Cat despre “timida” Elena Basescu care isi bate mama, am aceleasi drepturi… Pot sa spun ca e urata, proasta si balbaita… Haha! Astept sa ma ia securistii… Pana atunci, o sa-mi exprim liber gandurile. Singura modalitate de cenzura este auto-cenzura, decenta si educatia… Si acestea din urma nu tin numai de folosirea unui limbaj inadecvat…

  2. waszlaw Martie 19, 2008 la 3:19 pm #

    mai viski, mie mi-ar fi frica…:)

Lasă un răspuns

