Poemul si revolta

24 Mar

Citeaza-mi din tacere

sublima atingere

a notelor surde-

povesteste-mi de liniste

si acum visele ne rasuna-n

amintiri.

sopteste-mi alte cuvinte,

in aceasi limba de necercetat

muzica;

intre noi canta iubire

(sau)

Am deschis cutia linistii si-

era goala.

Dezamagit am plecat tacut

(sau)

Gandule, culca-te cu incredere pe coastele mele.

Iti voi purta greutatea precum imi port vederea.

Cu timpul,gandule-

vei creste in mine, te vei lipi de oasele murdare ale omului

si nu te voi mai simti.

Din cand in cand insa imi vei canta la lira

pana ce nu-mi voi mai putea auzi

bataia inimii.

(sau)

Ce ar fi oare daca soarele ar rasari de dupa munti ,

in fiecare dimineata

sub forma unui cub alb, luminos?

Ar lumina cu toate colturile zarea,

cu raze dreptunghiulare si cu totii

am avea umbre cubice?

Ce ar fi daca lumina zilei ar fi o forma geometrica

si-ntreaga tara ar aprinde colturos?

Oare am avea ochii patrati?

(sau)

Ce pula mea ii opresc astia pe anarhisti la granita tarii de parca ar venii peste noi hoardele barbare? Unde e domnule libertatea de exprimare, unde e bre dreptul meu sa imi bag pula in el NATO si sa las de inteles ca nu dau doi bani pe un sistem de valori bazat pe ipocrizie si minciuna. Pizda masii de treaba.

(sau)

Timpul videca,

il astept.

Un răspuns to “Poemul si revolta”

  1. crisp333 Martie 28, 2008 la 12:55 pm #

    :).
    Soare cubic…

Lasă un răspuns

