Ora pamantului sau Earth hour

29 Mar

penibil gest si inutil…eu nu am stins lumina si nici nu am sa ma implic in asemenea actiuni. Daca vrem sa salvam planeta ne trebuie o politica coerenta nu o ora de intuneric pe an, ora pe care maine deja am uitat-o… tam-tam pe antena 3 ,stingeti lumina ca cica salvam lumea,dupa aceea,cand se termina tot, aprindeti neoanele, bagati frigideru si televizoru si vibratoru’ in priza si dati centrala termica la maxim si simtiti-va bine ca ati facut ceva pentru terra… . Chiar crede cineva ca asemenea gesturi atrag atentia cuiva cu influenta politica? Industria merge bine si puternic si nu da doi bani pe ora pamantului/ora penibilului. Aceasta actiune reuseste doar sa ne devieze atentia de la solutii reale.

2 răspunsuri to “Ora pamantului sau Earth hour”

  1. morbo Martie 29, 2008 la 7:40 pm #

    cre ca am dublat speranta de viata a pamantului la cata economie am facut in anii ’80 🙂

  2. machiavellian Martie 29, 2008 la 7:41 pm #

    Asta-i ca si buy nothing day. De parca nu isi cumpara lumea tot ce are nevoie a doua zi. Sau cu o zi inainte. 🙂

Lasă un răspuns

