Bag pula in NATO, deontologic.

31 Mar

E pacat, cred ca nu vor fi proteste serioasa, din alea cu mcdonaldsuri sparte, cu pietre de pavaj, cu „riot police” si anarhisti cu fata acoperita… cred ca la bucuresti va fi primul summit fara asa ceva…de ce? de dragul „ordinii”, de dragu’ lu bush, de dragu’ libertatii de expresie(sa nu fiu inteles gresit, nu promovez spargerea vitrinelor, dar macar un grup de indivizi ce striga „muie bush!” cred ca e necesar in favoarea „DEMOCRATEI” atat de iubite )

Acum pe bune, cine dracu’ a mai pomenit interzicerea oricaror proteste pe perioada summitului…asta pare normal? trebuie ca toti sa ne plecam capul cand trece coloana oficiala? ,sa strigam „long live mr bush, long live basescu!” ? , e ca pe vremea lu’ mortu’… poate ca ne si invata niste poezii, sa le recitam sau poate ca le pun femeilor buchete de flori in mana sa le arunce pe sosea cand trece limuzina…

Astia vor sa lase impresia unei tari 100% NATO, sa nu cumva sa credea cineva ca exista „miscari de rezistenta”… poate ca nu imi place NATO, poate ca nu cred in razboi, poate ca in iraq nu erau arme de distrugere in masa, poate ca isi iau toti portia de petrol, poate ca Romania mai trebuie sa suga cativa ani penisul statelor unite, poate ca trebuie sa facem cumva sa apara un curcubeu cand coboara bush din masina…

Credeti ca e normal? chiar si daca sustineti NATO, credeti ca e normal sa fiu obligat sa stau in casa si a nu fac nimic ? Sa tolerez o politica a mortii si a capitalului?

am mai pus odata poezia asta pe blog ca imi place, cred ca mi-a iesit bine draga de ea:

IN MEMORAM

1989,am avut multi morti(toata lumea a vorbit despre asta)2007

Europa,

(toata lumea va vorbi despre asta,

mai putin mortii…)

*Am sa inlocuiesc „2007 /Europa” cu „2008/ NATO”…*

4 răspunsuri to “Bag pula in NATO, deontologic.”

  1. Andrei Martie 31, 2008 la 11:17 pm #

    aceste sentimente sunt exact sentimentele mele! JOS NATO! Bucuresteni, iesiti din case si BLOCATI SUMITUL!

  2. mihai Aprilie 1, 2008 la 5:59 am #

    un pic de agitatie fratilor…macar de dragul sarbilor

  3. Andrei Aprilie 1, 2008 la 2:53 pm #

    Imi bag p*la si in sarbi, si in restul lumii; agitatia trebuie facuta de dragul Bucrestiului, oras asediat de ticalosi.

  4. morbo Aprilie 1, 2008 la 8:47 pm #

    ah, ce pacat ca n-am drag de bucuresti

Lasă un răspuns

