Sunt curios

31 Mar

De ce se duce lumea la biserica?

5 răspunsuri to “Sunt curios”

  1. morbo Aprilie 1, 2008 la 8:51 pm #

    nu stiu de ce se duce lumea. dar eu ma simt bine cand mai intru prin casa la dumnezeu.

  2. Mihnea Georgescu Aprilie 4, 2008 la 1:19 am #

    De teamă.

  3. no fun Aprilie 5, 2008 la 4:53 pm #

    Ca se insoara nu stiu cine.

  4. alcibiade Aprilie 7, 2008 la 7:11 am #

    poate imi raspunde cineva si de ce se duce lumea la sinagoga….

  5. waszlaw Aprilie 7, 2008 la 11:29 am #

    din aceleasi motive, sau tu vezi vreo diferenta…

Lasă un răspuns

