Cat de prost trebuie sa fi ca sa intri in noua dreapta?

1 Apr

Sincer…

80 răspunsuri to “Cat de prost trebuie sa fi ca sa intri in noua dreapta?”

  1. generatiapatriota Aprilie 1, 2008 la 10:45 pm #

    Waszlaw, te-am rugat sa nu imi mai aduci injurii pe blogul meu cum de altfel nici eu nu iti aduc tie pe blogul tau desi nu sunt de acord cu opiniile tale. Acestea fiind spuse, te mai rog odata sa te abti de la a ma injura daca nu ma cunosti. Pastreaza injuraturile pentru tine.

  2. waszlaw Aprilie 1, 2008 la 10:47 pm #

    injurii? unde bre?

  3. waszlaw Aprilie 1, 2008 la 10:50 pm #

    esti simpatizant sau membru noua dreapta? hai ca atunci zic la mine pe blog… esti prost.

  4. waszlaw Aprilie 1, 2008 la 10:51 pm #

    pur si simplu… diferenta intre opiniile mele si opiniile tale e ca ale mele sunt corecte.

  5. generatiapatriota Aprilie 2, 2008 la 8:41 am #

    Nu sunt simpatizant ND si nici membru, ei cu ale lor, eu cu ale mele, dar vezi cum iarasi te pripesti? In fine, fii tu atot corectul lumii, aducati-se laude de pe toate plaiurile si de la tot norodu’ dar te rog nu ma injura daca nu ma cunosti.

  6. emma Aprilie 2, 2008 la 1:49 pm #

    trebuie sa fi un pe(n)ner de prost gust, egzematic (de la egzema) si social sub linia nul(l) …=0 !!! incult , prost , manipulativ, scarbavnic… sunt inca cateva nerostite. m-as inbujora !

  7. asklepios cuceritorul Aprilie 2, 2008 la 9:28 pm #

    Cat de prost trebuie sa fi ca sa intri in noua dreapta? Destul de prost…

  8. SpldatulPolitic88 Aprilie 3, 2008 la 2:46 am #

    Cat de prost trebuie sa fi ca sa pui o astfel de intrebare cand tu habar n-ai ce este cu aceasta organizatie ?
    Poate esti interesat sa afli ca marea majoritate a membrilor sunt studenti insa avem printre noi doctori, ingineri si, surprize, surprize, PROFESORI UNIVERSITARI, care desigur inca nu-si manifesta explicit apartenenta dar la momentul oportun o vor face.
    Hai waszlaw, „desteptul pamantului”, „intruchiparea intelepciunii”, „lumina inteligentei”, „atotstiutorule”, „inaltimea ta” etc., etc. astept sa vad cum ii numesti prosti si pe acesti profesori universitari si pe doctori si in general pe toti intelectualii care fac parte din miscarea noastra (si sunt multi).
    Iata waszlaw de ce te numesc ignorant si voi continua sa te consider astfel fiindca in tot ceea ce zici (90%) bati campii cu gratie si scuza-ma ca trebuie sa o spun, dai dovada de o prostie funciara.

  9. asklepios cuceritorul Aprilie 3, 2008 la 9:32 am #

    @SpladatulPolitic88
    Pot sa o fac eu inaintea lui Waszlaw? Acesti profesori universitari si acesti doctori sint prosti. Prosti gramada, ca sa fiu mai precis.

  10. waszlaw Aprilie 3, 2008 la 10:16 am #

    mersi asklepios, vad ca te-ai grabit azi… 😉

  11. SpldatulPolitic88 Aprilie 3, 2008 la 2:55 pm #

    Deja m-am linistit daca niste diletanti de doi bani asa ca voi isi permit sa numeasca prosti niste profesori universitari, unii din ei trecuti de 60 de ani.
    E clar ca am de-a face cu niste indivizi fara nici o ocupatie serioasa care n-au nimic mai bun de facut decat sa bata campii despre niste probleme fata de care sunt ignoranti totali in virtutea faptului ca inca nu si-au sters casul de la gura.
    Hai ca v-am lasat dragi diletanti, continuati sa zaceti in propria voastra prostie in timp ce noi incadram cate 10-15 noi tineri (pe zi) in Noua Dreapta.

  12. asklepios cuceritorul Aprilie 3, 2008 la 3:47 pm #

    @SpladatulPolitic88
    Ar fi extraordinar daca te-ai lamuri pina la capat. De exemplu, sa nu te intereseze pe dumneata cu cine si cum face sex cutare cetatean roman.

  13. waszlaw Aprilie 3, 2008 la 4:57 pm #

    eee, lasa, soldatu’ politic crede ca are dreptate… nu-i asa ca e dragut…

  14. asklepios cuceritorul Aprilie 3, 2008 la 5:06 pm #

    Eu aş fi curios cum distinge el între diletanţi şi uneltele lui Anti-Christ? De unde ştie că sîntem diletanţi şi nu masoni? Mă simt chiar jignit.

  15. waszlaw Aprilie 3, 2008 la 11:53 pm #

    draga domn politic noi aci nu sustinem teoria conform careia o diploma te face destept… demonstreaza doar (in anumite cazuri) ca ai pupat in cur unde trebuie si ai tocit cat trebuie…intelegi? iar daca activezi in cadrul universitar si esti membru noua dreapta, sincer, nu vad rostul educatiei in Romania…
    in alta ordine de idei poate ca sunt si io patriot, doar ca (si scriu o teza despre miscarea legionara momentan, subiect intresant) fundamentalismul nu te face mai roman decat mine.
    p.s. te-ai gandit ca sunt si profi universitari marxisti? si unguri? si homosexuali? sincer?

  16. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 12:04 am #

    şi atei…

  17. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 12:05 am #

    Ba pe deasupra, oameni dintre cei mai inteligenţi se pot dovedi cîteodată de o prostie înfiorătoare.

  18. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 12:10 am #

    Şi Raed Arafat e român. E român încă din clipa în care a primit cetăţenia. Iar de cînd a înfiinţat SMURD, e un român demn de admirat şi de onorat. Mai mult de nu ştiu ce exaltat, care visează să-şi lase oscioarele pe nu ştiu ce cîmp de bătaie.

  19. Mihnea Georgescu Aprilie 4, 2008 la 1:22 am #

    Nu cred că sunt proşti membrii ND. Ei sunt doar infirmi sufleteşte. Nu pot iubi.

  20. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 2:32 am #

    Asaaa, valabil pentru toti:

    1. Nu ma intereseaza in ce mod si cu cine face sex careva din tara asta. Pe mine ma deranjeaza si ma intereseaza in mod serios MANIFESTARILE PUBLICE de un prost gust monumental al asa zisei comunitati gay. Sa stea in banca lor, sa inceteze cu provocarile si nimeni nu are nimic cu ei.

    2. Va consider diletanti pentru ca va comportati ca atare. Un diletant vorbeste despre lucruri pe care aparent le cunoaste dar despre care in fapt habar n-are. Iata-va pe voi.

    3. Waszlaw, patriotismul se dovedeste prin fapte nu prin afirmatii si sincer sa fiu toate luarile tale de pozitie sunt de un cosmopolitism si lipsa de patriotism de-a dreptul infiorator.
    Si da m-am gandit ca exista si profesori universitari unguri, marxisti etc. insa nu vad relevanta.

    4. Nu suntem deloc infirmi sufleteste dimpotriva, ne iubim Dumnezeieste Patria si Natiunea. Acestea doua ne mana pe noi in lupta.

    Sper ca aceste raspunsuri au fost pe intelesul vostru.

  21. alexandra Aprilie 4, 2008 la 4:39 am #

    „Asa incepe.Ca intr-un vis…”- din cate imi aduc aminte asa se termina nuvela „La tiganci”. Scrisa de un legionar- Mircea Eliade

  22. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 6:44 am #

    ale, si noica fu legionar, asta nu inseamna ca nu a avut timp sa realizeze ce cretin a fost in tinerete… pe de alta parte, legionarismu’ lu’ eliade nu are nimic in comun cu opera sa literara sau filosofica, sincer…
    acum la domnul politic,
    1.dar si tu te manifesti public
    2.am mai spus si repet, am habar, nu are rost sa adancesc subiectu’
    3.ce manifestari patriotice face noua dreapta? trimite soldati pe front in ardeal?
    4.eu zic ca nu va iubiti nici patriata nici natiunea,iubiti doar niste idei arhaice, care altfel oricum nu au nimic in comun cu Dumnezeu.

  23. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 6:13 pm #

    @SoldatulPolitic
    Citez de pe siteul Noii Drepte:
    „. Protejarea familiei traditionale si combaterea tuturor fenomenelor care o submineaza (avortul, homosexualitatea, etc); ”
    Nu scrie acolo nimic de public-privat. Şi cine sînteţi voi să le cereţi altora să stea în banca lor? Staţi voi în banca voastră.
    Ce-i drept, încă n-am auzit de vreo mişcare politică
    @Alexandra
    Nu-i frumos din partea mea să zic despre Eliade că, la faza respectivă, a fost un prost, nu? Nici n-o zic. Mi-e suficient că a Eugen Ionescu a spus despre el că a fost un rinocer. Şi, oricum, Eliade avea o scuză, că nu cunoştea urmările unei credinţe ca a lui. Noi, azi, le ştim.
    Şi Dostoievski nu e de-a dreptul imbecil cînd în romanele lui, sublime de altfel, strecoară consideraţiile acelea scabroase referitoare la polonezi? Ceea ce-i cu atît mai uluitor cu cît undeva scrie că un rus e cu atît mai rus, cu cît se dovedeşte a fi un neamţ, un italian, un francez, un european… Toţi sîntem proşti grămadă într-o privinţă ori alta, a observat foarte bine iluministul ală care a scris Elogiul prostiei. Dar măcar să nu fim superproşti punînd în practică prostiile altora. Nu?

  24. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 6:14 pm #

    A dispărut un rînd.
    „Ce-i drept n-am auzit de vreo mişcare politică extremistă care să nu fie şi ipocrită.”

  25. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 10:15 pm #

    Perfect, sa le luam pe rand.
    1. Waszlaw, da si noi ne manifestam public insa nu a existat nici o manifestatie publica a ND care sa atenteze la morala publica. Atunci cand o sa vezai membri ND care-si arata fundul in public si totodata isi exhiba cu mandrie cracii parosi imbracati cu ciorapi de dama atunci sa vi sa-mi aduci acest argument.
    2. Ba nu, din felul cum vorbesti dovedesti ca n-ai habar.
    3. Nu ND nu „trimite soldati pe front in Ardeal”, desi daca ar fi vreodata nevoie fi sigur ca ar face-o. Poftim din nou ignoranta la tine daca ma intrebi ce manifestari patriotice a facut ND. Noua Dreapta face deocamdata ceea ce-i permite statutul sau de ONG, adica constientizarea publicului cu privire la niste probleme care ameninta viitorul acestui popor.
    Ce altceva ai vrea sa faca o organizatie care se autofinanteaza si nu beneficiaza de milioane de dolari ca PSD-ul tau mult iubit ?
    Poate ca ai fi interesat sa afli ca in timpul inundatiilor dezastruase din 2005 ND a organizat tabere de munca in sprijinul sinistratilor. Nu am facut-o pentru vreun folos electoral pentru ca nu este cazul ci tocmai fiindca ne-a pasat. Mai vrei alte argumente ?
    4. La punctul asta o dai in bara rau de tot. Cine-ti permite tie sa afirmi care sunt ideile noastre si daca acestea au s-au nu legatura cu Dumnezeu ? Ca de obicei faci speculatii absolut nefondate.
    Si inca ceva, inainte de ai face prosti pe Cioran si Eliade incearca tu sa realizezi in viata macar un sfert din ceea ce au realizat ei. Si o sa-ti spun un secret, Mircea Eliade nu s-a dezis niciodata de Miscarea Legionara, ia mai intereseaza-te.

  26. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 10:23 pm #

    @ asklepios cuceritorul

    Pai si normal ca nu scrie de public privat. Noua Dreapta combate homosexualitatea ca manifestare publica. Daca o astfel de manifestare, a se citi: scabroasa exhibare, nu ar mai exista in spatiul public ND nu ar avea ce combate. Te-ai prins ? Credeam ca te duce capul macar atat.
    Si acum o intrebare. Unde este ipocrizia ND ? A fi ipocrit presupune a spune una si a gandi alta in timp ce Noua Dreapta a fost totdeauna cinstita si consecventa cu ceea ce urmareste. Cred ca ne confunzi.

  27. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 10:35 pm #

    mai repede faceti voi confuzie intre valorile pe care le sustineti si ceea ce inseamna iubire de neam. p.s. Dumnezeu nu e nici Roman nici heterosaxual, iti spun sigur.
    p.s. nu am zis ca Eliade s-ar fi dezis, nici nu pretind asta… doar ca textele sale nu au legatura cu ideile si convingerile sale politice.

  28. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 10:39 pm #

    @ asklepios cuceritorul

    Si inca ceva. Ai intrebat cine ne da dreptul sa le cerem poponarilor sa stea in banca lor. Pai avand in vedere ca ce-a mai mare parte a populatiei acestei tari respinge ferm orice comportament al acestei asa zise minoritati, consider ca asentimentul public al MAJORITATII ne da dreptul sa ne ridicam impotriva unor atitudini publice imorale si obscene.
    Si ca sa nu mai ai nici un dubiu cu privire la faptul ca noua celor de la ND nu ne pasa ce face orice cetatean la el acasa, te invit sa-l vezi pe liderul ND, Tudor Ionescu, care subliniaza exact acest aspect: http://www.youtube.com/watch?v=mFytGsdVtFA

  29. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 10:53 pm #

    O singura intrebare waszlaw. Pe ce te bazezi cand afirmi asa ceva ?
    Afirmatia asta ca „Dumnezeu nu e nici Roman nici heterosaxual” o gasesc foarte ciudata, cel putin la faza cu heterosexualitatea si astept sa o explici, insa nu poti nega faptul ca Biblia condamna fara drept de apel homosexualitatea.
    Legat de Eliade pot spune ca depinde la ce texte te referi ca altminteri iti pot aminti de articolul „De ce cred in biruinta Miscarii Legionare” pe care poate ai vrea sa-l studiezi.

  30. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 10:57 pm #

    biblia condamna si preputul pe care il porti cu mandrie si mancarea necurata pe care o bagi in tine…si cica eu vorbesc in necunostinta de cauza…hai sa nu incercam sa deviem in discutii teologice, te rog eu, ca ma faci sa imi pierd vremea.
    discutia despre Eliade a inceput de la un extras din „La Tiganci”… asta nu presupune legionarism. Am citit un text de beletristica,atat.

  31. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 10:58 pm #

    iar daca homosexualii nu sunt estetici pentru tine iar daca ei prin comportamentul lor te deranjeaza pe tine, la fel de bine poti si tu deranja pe ceilalti…te-ai gandit la asta?

  32. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 11:00 pm #

    p.s. homosexualitate exista si la animale…deci…vine de la Dumnezeu. documenteaza-te si mai discutam, sincer, imi pierd vremea…cat despre tudor ionescu…

  33. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 11:29 pm #

    http://www.youtube.com/watch?v=_Q-6H4xOUrs&feature=related asta pentru ca sunt binevoitor si stiu ca vrei sa mai inveti cate ceva pentru desavarsire intru natiune.

  34. asklepios cuceritorul Aprilie 4, 2008 la 11:33 pm #

    @Soldatul Politic
    Scolilele mele de diletant m-au invatat doua lucruri. Ca pe net se mai fac greseli gramaticale, dar nici chiar „ce-a mai mare parte”. Si a doua: ca iarna nu-i ca vara. Adica democratia moderna nu-i democratia ateniana. John Stuart Mill zicea asa: „Majoritatea poate fi mai tiranica decit cel mai despotic dintre tirani”. Intr-o democratie moderna importante sint doua lucuri: vointa majoritatii SI libertatea individuala.
    Asta din punct de vedere teoretic. Ca din punct de vedere practic apare ipocrizia. Stii unde? Cind tu te justifici prin vointa majoritatii. N-am auzit ca Noua Dreapta sa fi intrat macar in Parlament ca sa poata pretinde ca vorbeste in numele majoritatii. In plus, chiar daca majoritatea dezaproba homosexualitatea, am vazut ca ii respecta dreptul la manifestarii. Intelegi? Majoritatea din tara asta dezaproba Noua Dreapta, dar tot majoriatatea recunoaste dreptul Noii Drepte de a se exprima. Sper ca nu te doare capul…
    Mai e ceva. Voi va credeti patritoti si sustineti ca sinteti democrati. In cazul asta, ar trebui sa convingeti majoritatea de justetea ideilor voastre. Pentru ca un patriot isi trateaza concetatenii ca pe niste persoane egale. Asisderea un democrat. Insa voi nu vreti sa convingeti societatea. Voi vreti sa creati OMUL NOU. Exact ca si comunistii. Voi nu puteti fi intelesi si urmati de oameni, ci doar de oamenii NOI. Spune-mi exista vreun cuvintel macar in Biblie care sa te autorizeze pe tine sa fii Educatorul meu?
    Hai salut ca m-ai enervat. Pune mina si citeste, k te lamuresti si singur. Pe cuvint de onoare.

  35. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 11:40 pm #

    Biblia condamna preputul doar in Vechiul Testament, odata cu Noul Testament botezul este considerat legamantul cu Dumnezeu. Multe lucruri valabile in Vechiul Testament nu mai sunt valabile in Noul Testament insa ceea ce le uneste pe amandoua este opozitia fata de homosexualitate.
    Nu ma lua tu pe mine ca si cand as fi vreun ignorant pe care poti tu sa-l invarti cum vrei ca nu ti-ai gasit omul. Eu cand vorbesc despre ceva o fac in cunostinta de cauza spre deosebire de altii.
    Legat de Eliade ma bucur ca recunosti faptul ca sti ca nu sti nimic.
    Homosexualii nu sunt estetici pentru aproximativ 80% din populatia tarii nu doar pentru mine i-ar orice actiune publica a ND nu va provoca niciodata atata oprobiu ca manifestarile obscene ale Homosexualilor.
    Interesanta logica ai. Si cancerul exista de multa vreme, hai sa-l toleram. Si criminali exista de cand lumea, hai sa-i toleram si pe ei conform logicii tale. I-ar exemplul acela cu animalele este hilar rau de tot. Legat de asta pot sa-ti spun ca asa cum exista anormalitati in randul oamenilor pot exista anormalitati si in randul animalelor dar asta nu ne poate face sa consideram ceva anormal drept normal.
    Cat despre Tudor Ionescu ce ? Il cunosti ? Sti ce are in cap in afara de parerile tale preconcepute ? Intamplarea face ca il cunosc personal si nu cred ca exista multi tineri in varsta de 30 de ani care sa realizeze in viata ceea ce a realizat el pana acum. Este tipic pentru tine sa improsti cu noroi o persoana s-au un concept pe care nu-l cunosti. Insa faza este ca dai dovada de o aroganta care te face sa te crezi infailibil, insa da-mi voie sa-ti spun un secret, dai gres in mod funciar.

  36. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 11:47 pm #

    1.Pavel,caci despre el vorbesti nu prea are nimic in comun cu Isus, alege tu…
    2. vroiam sa te fac sa pricepi ca homosexualitatea e ceva normal, e ceva ce exista si in natura, ceva ce exista si fara imixtiunea omului si e ceva pe care tu ca om nu-l poti opri
    3.Dumnezeul meu e unul al tolerantei, daca nea Tudor Ionescu te invata sa te rogi lui in numele urii, fa ce vrei…
    4.oare poti vorbi cu argumente … ca ar deveni o discutie serioasa dialogul nostru
    5.Sieg Heil

  37. SoldatulPolitic88 Aprilie 4, 2008 la 11:51 pm #

    @ waszlaw

    Mersi pentru clip, mai ales ca se apropie 20 aprilie, dar nu trebuia sa te deranjezi ca il am.

  38. waszlaw Aprilie 4, 2008 la 11:54 pm #

    a, bine, du-te si te plimba in alta parte

  39. SoldatulPolitic88 Aprilie 5, 2008 la 12:19 am #

    @ asklepios cuceritorul

    Da, stiu ce te-au invatat “Scolilele” tale daca vrei sa incepem sa ne verificam in greseli de ortografie. Insa eu nu ma voi cobora la asta fiindca ar arata ca n-am argumente si caut sa-mi plachez inamicul prin alte mijloace ceea ce nu ma caracterizeaza.
    Conform argumentului tau legat de democratie rezulta ca trebuie sa ignoram ce vrea majoritatea fiindca nu-i asa, e tiranica si prin urmare trebuie sa lasam minoritatile sa ne dicteze.
    Legat de intrarea ND in Parlament ma vad nevoit sa-ti arat ca nu avem cum sa facem acest lucru momentan avand in vedere ca ND este organizata ca ONG insa nu este exclus ca in viitorul apropiat sa ne implicam si in politica. Ai rabdare.
    Spui ca majoritatea respecta dreptul homosexualilor la a se manifesta ? Asta ma face sa te intreb daca nu cumva erai pe Marte anul trecut cand s-a desfasurat „gay pride-ul” cand absolut toti cei de pe margine au huiduit si au aruncat in poponari cu ce aveau la indemana. O precizare: nu erau membri ND.
    Imi place ce sigur esti tu ca majoritatea dezaproba ND. As vrea sa vad si eu statisticile de unde reiese asta. S-au tu esti atat de sigur pe tine incat prin simplul fapt ca faci aceasta afirmatie ea devine si adevarata ?
    Acest ultim pasaj este foarte interesant avand in vedere ca desi nu esti membru ND faci o analiza a miscarii noastre de parca ai candida la postul de ideolog sef. Cred ca ai vazut ghilimelele ?
    Hai sa-ti explic eu cum sta treaba ca sa nu mai persisti in eroare plus ca eu am un avantaj, vorbesc din interiorul ND si chiar stiu despre ce vorbesc.
    Pentru inceput sa sti ca noi nu ne consideram „patritoti” ci patrioti insa democrati nu prea si asta datorita faptului ca noi nu consideram democratia actuala drept forma ultima de organizare a acestui popor. Sunt multe alte forme de guvernare mult mai favorabile si care nu presupun dictatura asa cum sunt sigur ca te-ai fi grabit sa-mi sugerezi.
    Si da vrem un om nou dar conceptul nostru de om nou n-are nici o legatura cu conceptul comunist cu acelasi nume. Noi nu vrem sa fortam pe nimeni sa adopte punctul nostru de vedere. Omul nou va apare, in conceptia noastra, printr-un proces de autodesavarsire personala. Sa-mi spui daca te depaseste.
    Si nu nu exista nici un cuvintel in Biblie care sa ma autorizeze pe mine sa fiu educatorul tau, dar daca te consideri crestin atunci trebuie sa crezi si sa urmezi ceea ce scrie acolo, mai mult n-am sa-ti spun legat de acest aspect.
    Faza cu „Pune mina si citeste” este valabila si pentru tine sa sti. Macar de ai fi citit si tu cat am citit eu pana la varsta pe care o am.

  40. SoldatulPolitic88 Aprilie 5, 2008 la 12:54 am #

    @ waszlaw

    1. Pavel nu prea are nimic in comun cu Isus ? Spune-mi ca nu vorbesti serios fiindca mie imi este imposibil sa te i-au in serios la faza asta.
    2. Si cancerul exista in natura dar nimeni de pe lumea asta nu considera ca a te imbolnavi de cancer este ceva normal. Asa ca argumentul asta cu „daca exista in natura este normal” pica rapid. Homosexualitatea este o anormalitate si trebuie tratata ca atare.
    3. Tu poate ca ai un Dumnezeu al tau la care te rogi. Cat despre mine, eu prefer sa ma rog la Dumnezeu cel din Biblie care nu este deloc tolerant.
    Imi place cum iti dai cu parerea despre ceea ce ne invata Tudor. Nu, el nu ne invata sa uram ci sa iubim poporul acesta, traditiile sale si credinta in Dumnezeu, daca poti sa pricepi asta.
    4. Oare ce argumente ar fi necesare pentru cineva ca tine ?
    5. Nu pot sa nu raspund la un salut mai ales ca l-ai scris corect. Asa ca Sieg Heil si tie.

  41. SoldatulPolitic88 Aprilie 5, 2008 la 12:57 am #

    Cat despre plimbat in general ma plimb pe unde-mi face placere daca nu te superi.

  42. asklepios cuceritorul Aprilie 5, 2008 la 3:52 am #

    Uite, greseli de ortografie facem cu totii, mai ales pe net. Însă dacă eşti un cunoscător mediu al limbii române nu ţi se întîmplă niciodată să scrii pe aceeaşi pagină „ce-l” şi „s-au” („S-au tu esti atat de sigur”?!). Dincolo de asta, de cite ori ai nevoie sa scrii „sa sti” pina sa nimeresti o data forma corecta „să ştii” (mai ai şi „sti ca nu sti”) Eu am căutat pe Google şi nu te-am găsit niciodată scriind corect (adică „să ştii”). Să nu mi se pară atunci că e vorba nu de greşeală, ci de neştiinţă?
    Nu-mi face nici o placere sa par excesiv de pedant in chestiunea gramaticale. Totuşi, sînt cazuri în care nu mă pot abţine. În cazul tău, cum să-ţi ignor carenţele de limbă română cînd tu te vrei un salvator al spiritualităţii române? Mai ales că mă găseşti pe mine diletant… Apropo, Eliade face în mai multe locuri apologia dilteantisumului. Nu că ar avea mare importanţă.
    Închei aici cu problemele pe care tu le consideri ca fiind amănunte şi trec la argumente, unde te consideri un adevărat campion.
    Pot schimba argumente cu tine? Hai să vedem.
    a) Dacă eu spun că „A nu are dreptul să-i comande lui B”. Tu deduci de aici că eu susţin că „B are dreptul să-i comande lui A”. E o greşeală logică elementară, nu ţi se pare? Unde mai pui că nici măcar n-am afirmat că majoritatea n-are dreptul să-i comande minorităţii?! Altceva am spus. Reiau mai jos:
    „Adica democratia moderna nu-i democratia ateniana. John Stuart Mill zicea asa: “Majoritatea poate fi mai tiranica decit cel mai despotic dintre tirani”. Intr-o democratie moderna importante sint doua lucuri: vointa majoritatii SI libertatea individuala.”
    Incerc sa traduc pentru tine: intr-o democraţie modernă dreptul majorităţii de a decide în ce priveşte minoritatea are limite. Exemplu: dacă 50% + 1 din Parlament doreşte ca România să intre în război cu statul X, atunci în război se află toţi cetăţenii români, indiferent că sînt de acord sau nu. În cazul acesta majoritatea decide. Dar majoritatea nu poate decide intr-o serie de alte chestiuni. De exemplu, România nu-i poate obliga pe copii din familiile de musulmani să fie educaţi în spirit creştin.
    Iar ce am scris mai sus nu e o opinie. Nu e un argument. Asta e realitatea. Aşa e democraţia modernă. Citeşte orice autor vrei, citeşte Constituţia României. Noua Dreaptă poate să nu fie de acord, dar în cazul ăsta e o mişcare anti-democratică.
    Dar eu nici măcar nu te întrebasem aşa ceva. Întrebarea mea este acum: cine vă dă dreptul să vă consideraţi reprezentanţii majorităţii? Cînd şi cum aţi primit voi dreptul de a reprezenta majoritatea, în orice privinţă?Legitimitate electorală nu aveţi. Să fie vorba atunci de o legitimitate divină? Ori pur şi simplu aşa vi s-a năzărit?
    Mai întrebi de unde ştiu că majoritatea dezaprobă Noua Dreaptă. Nu din sondaje de opinie. Ci din Constituţia României. Acolo sta scris asa: „(1) Pluralismul în societatea românească este o condiţie şi o garanţie a democraţiei constituţionale.” Iar Noua Dreapta spune asta: „Realizarea obiectivelor politice ale Miscarii nu e posibila decat in masura in care „omul nou” invinge pe cel vechi in fiecare dintre noi si astfel iluminarea ce s-a produs in sufletul nostru se extinde in toate ramurile vietii nationale”
    Aşadar, majoritatea a hotărît printr-un act infinit mai important decît orice sondaj de opinie că pluralismul este esenţial, iar obiectivul Noii Drepte e acela de a face din toţi un singur om nou. Exact aici se aseamănă omul vostru nou cu cel al comuniştilor. Voi credeţi că un om poate fi bun, român adevărat, doar dacă arată aşa cum vi-l imaginaţi voi.
    Şi-ţi amintesc iarăşi ipocrizia. Oricît aţi jalona în cuvinte se vede de la o poştă că homosexualitatea este ceea ce nu vă convine şi nu doar faptul că homosexualii au tupeul să se manifeste public.
    P.S. Ca să înţelegi mai bine cum stă treaba cu tirania majorităţii, ai putea citi, de exemplu, Steaua fără nume, de Mihail Sebastian. A fost un conaţional de-al nostru, evreu ce-i drept, dar pe tine nu te deranjează asta, că doar voi nu sînteţi antisemiţi, nu?

  43. Mihnea Georgescu Aprilie 5, 2008 la 4:46 am #

    Mişto discuţie! S-au cam încins spiritele pe aici. Cu Silviu (alias SoldatulPolitic88 – de ce 88? e IQ-ul? ha, ha, glumeam!) eu mă înţeleg foarte bine, tovarăşi, niciodată nu ne lansăm în asemenea polemici.

    În altă ordine de idei, Waszlaw, SIEG HEIL!

    Şi eu sper într-o victorie a toleranţei şi a multiculturalismului…

  44. anna Aprilie 5, 2008 la 3:51 pm #

    sunteti mai inestetici decat orice parada gay…. nu intelegeti ca Dumnezeu este unul al iubirii …in primul rand ar trebui sa priviti la barnele din ochii vostrii inainte de a ataca aschiile din ochii celorlalti … dar la cat de indoctrinati sunteti orice argument logic si coerent nu poate ,,sa atinga” superficialitatea si mediocritatea de care dati dovada… Dumnezeu este al tuturor oamenilor , iar cel in masura sa faca dreptete este numai si numai El … vedeti-va de viata , fiti toleranti pt ca a interpreta biblia dupa bunul plac nu presupune sa ai dreptate …

  45. no fun Aprilie 5, 2008 la 4:58 pm #

    Ar trebui sa fie un serial asta: „Cat de prost trebuie sa fii ca sa intri in …”, cu mai multe partide. Pentru ca oamenii intra si-n alte partide.

  46. anna Aprilie 5, 2008 la 8:37 pm #

    … 🙂

  47. waszlaw Aprilie 5, 2008 la 8:54 pm #

    bre domnule politic(88), biblia e cuvantu’ lu’ Dumnezeu asa-i? cum e bre posibil sa ai preput? eu asta intreb…vrei sa-mi spui ca vine pavel, un om si il corecteaza pe Dumnezeu? Dumnezeu greseste si apoi isi schimba parerea? sau care e faza…?
    apoi desigur, daca ai fi citit biblia(macar din curiozitate), ai fi realizat ca Pavel nu are nimic in comun cu Isus si nu te-ai fi mai mirat, e simplu, pune mana pe carte, e distractiv sa citesti, crede-ma, e mai bine decat sa asculti orbeste de Tudor Ionescu(care oricum saracu’ ori a stat prea mult timp in soare ori l-au scapat parintii din brate de a dat cu capu’ de ceva cand era bebelus).

  48. waszlaw Aprilie 5, 2008 la 8:58 pm #

    in alta ordine de idei, acum stiu cat de prost trebui sa fi ca sa intri in noua dreapta.

  49. no fun Aprilie 6, 2008 la 9:40 am #

    @Wazlaw: „ale, si noica fu legionar, asta nu inseamna ca nu a avut timp sa realizeze ce cretin a fost in tinerete”
    Dupa ani de bataie in puscarie realizezi orice. Realizezi si ca oul e patrat, daca trebuie.

    @Asklepios
    Scuze, nu poci sa ma abtin, Erasmus e mult mai vechi decat iluminismul 🙂

    @Soldatul: „Si da vrem un om nou dar conceptul nostru de om nou n-are nici o legatura cu conceptul comunist cu acelasi nume”
    Comic involuntar :))) Ar trebui sa-l numiti „noul om drept” ca sa nu mai existe confuzii.

    @Mihnea Georgescu
    Poanta aia cu IQ-ul e o mostra de toleranta si dialog civilizat?

    @Wazlaw, din nou:
    Biblia nu e un tutorial despre preputz. Iar extremele tale de ortografie se ating cu cele ale Soldatului88.

  50. waszlaw Aprilie 6, 2008 la 10:18 am #

    biblia insa nu e nici la libera interpretare a oricui…caci asta e discutia, nu poti alege ce vrei sa aplici din biblie si ce nu…in plus eu consider biblia o carte a spiritului, nu una a legilor materiale.
    cat despre noica, povestea e mai complexa in cazul lui, crede-ma, am vorbit cu prea multi oameni care l-au cunoscut, adevarul e la mijloc.
    cat despre felul tau detasat de a intra in discutie,obiectiv si detasat, nu pot spune decat ca imi place.

  51. asklepios cuceritorul Aprilie 6, 2008 la 12:17 pm #

    @no fun
    Renascentist am vrut să zic. În orice caz, foarte bine faci că nu te abţii.

  52. no fun Aprilie 6, 2008 la 12:33 pm #

    @no fun
    Cubic oul, nu patrat.

  53. asklepios cuceritorul Aprilie 6, 2008 la 1:53 pm #

    Nu sînt sigur că înţeleg ce vrei să spui…

  54. no fun Aprilie 6, 2008 la 2:06 pm #

    Imi corectam un comentariu de mai sus.

  55. waszlaw Aprilie 6, 2008 la 2:54 pm #

    heh…

  56. alcibiade Aprilie 7, 2008 la 7:08 am #

    ce fel de homosexuali sunt cei care au semnat petitia impotriva noii drepte?
    sincer….

  57. waszlaw Aprilie 7, 2008 la 11:12 am #

    asa si?

  58. White Revolution Aprilie 8, 2008 la 8:01 am #

    bai pisatule sa ma pish si pe noua dreapta care e condusa de sri si pe antifa ta 😉 si pe muiile voastre de crestini !

  59. waszlaw Aprilie 8, 2008 la 11:09 am #

    foarte fain, numa vezica sa te tina…

  60. SoldatulPolitic88 Aprilie 8, 2008 la 11:00 pm #

    @ asklepios cuceritorul

    Da, exact cum ma asteptam ai inceput din nou cu evaluarea greselilor mele precum o „tovarasa educatoare”.
    Nu o sa stau sa-ti explic ce si cum fiindca tu oricum vei trage propriile tale cocluzii. Daca te multumeste, pot sa-ti spun ca scriu foarte repede si uneori nu sunt atent, mai ales pe net. Crede-ma ca pe net acest aspect se afla pe ultimul loc in preocuparile mele, acesta fiind motivul pentru care eu niciodata nu ma iau de greselile altora, desi am intalnit destule. Asa cum ti-am demonstrat si tie de altfel.
    Nu stiu de unde ai scos faza asta cu „tu te vrei un salvator al spiritualităţii române”. Niciodata nu mi-am arogat un astfel de titlu. Faptul ca miltez pentru niste idei in care cred n-are nimic de-a face cu asa ceva.
    Apropo de diletantism, iti spun ca poti sa fi un specialist in gramatica dar un diletant in problematica legionara. Ceea ce cred in continuare.
    Da, la partea cu democratia recunosc ca am tratat relativ simplist cele spuse de tine dar in esenta tu spui ca indiferent daca apucaturile unei minoritati sunt nocive si jignesc valorile majoritatii, ele trebuie respectate in virtutea respectarii dreptului la libertate individuala. Imi pare rau dar eu nu pot admite asa ceva. Poti sa ma numesti antidemocrat daca vrei, sincer nu-mi pasa.
    In Olanda functioneaza principiul acesta „democratic” atat de drag tie, si care este rezultatul ? Olanda este cea decazuta si mai imorala tara din Europa.
    Iti multumesc, dar eu nu doresc ca, copiii mei sa traiasca intr-o Olanda a estului.
    Legat de „cum am primit noi dreptul de a reprezenta majoritatea” iti spun ca nu ne-a dat nimeni o recipisa in acest sens dar simplul fapt ca ideile promovate de noi, cel putin in cazul homosexualilor, sunt impartasite de peste 80 % din populatie ne da dreptul sa ridicam vocea intru apararea unor valori din simplul motiv ca altii nu o fac. Multumit de raspuns ?
    Legat de „majoritatea care dezaproba Noua Dreapta”, eu te-am intrebat de unde sti ca omul simplu de pe strada dezaproba ND ? In schimb tu vi in sprijinul afirmatiilor tale cu un citat din Constitutie care cel mult arata ca si Noua Dreapta are la fel de mult dreptul de a se exprima ca orice alta miscare. Astept in continuare sa-mi arati cum respinge marea majoritate a cetatenilor acestei tari, Noua Dreapta.
    Citatul scris de tine luat din ideologia miscarii nu face decat sa sublinieze ceea ce am spus mai demult, anume ca ND nu vrea sa forteze pe nimeni sa-i adopte punctul de vedere ci doreste ca ideile noastre sa fie acceptate ca urmare a unui proces de autodesavarsire interioara. Concluziile trase de tine ulterior sunt partizane si lasa sa se inteleaga ca nu pricepi ceea ce tu insuti ai postat.
    Fata de homosexuali nu o sa fac un secret din faptul ca intr-adevar personal nu ii suport dar asta nu schimba cu nimic ceea ce am spus mai sus, ca atata vreme cat nu-i vad, nu ma intereseaza ceea ce fac.
    La faza cu Mihail Sebastian iti spun ca nu pot vorbi in numele ND dar personal nu sunt deloc un fan al evreilor. Asta doar asa ca fapt divers.

  61. SoldatulPolitic88 Aprilie 8, 2008 la 11:01 pm #

    @ waszlaw

    Exact, Biblia este cuvantul lui Dumnezeu, numai ca ceea ce tu nu intelegi sau doar te faci ca nu intelegi, este ca intre Vechiul Testament si cel nou exista diferente de substanta. In timp ce in Vechiul Testament textul se adreseaza iudeilor si statueaza circumcizia drept forma de legamant dintre om si Dumnezeu, in Noul Testament se spune foarte clar, pentru cine a avut curiozitatea sa citeasca, ca BOTEZUL intru Christos este noul legamant cu Dumnezeu Tatal si acesta nu mai presupunea circumcizia. Imi place Waszlaw ca ma sfatuiesti sa citesc Biblia dar tu habar n-ai de acest aspect.
    Legat de Pavel observ ca eroarea ta este totala. Ce anume a corectat Pavel din ceea ce a spus Dumnezeu ? Hai lumineaza-ma, o tu, inteleptule care le stii pe toate.
    Sa fie clar, Pavel nu a corectat nimic, el a propagat credinta continuand ceea ce incepuse Iisus.
    Legat de aprecierile tale la adresa lui Tudor, ma tem ca nu el este cel care a stat prea mult in soare si nici nu cred ca a fost scapat in cap cand era mic. Daca vrei sa-l vezi pe cel care a patit toate acestea te sfatuiesc sa te uiti in oglinda. Este incredibil cum iti permiti sa jignesti un om pe care nici macar nu-l cunosti doar pentru ca tu esti incapabil sa pricepi ceea ce vrea.

  62. SoldatulPolitic88 Aprilie 8, 2008 la 11:02 pm #

    @ waszlaw

    „in alta ordine de idei, acum stiu cat de prost trebui sa fi ca sa intri in noua dreapta.”
    Da Waszlaw, cam trebuie macar sa ai o facultate. Cam atat de prost trebuie sa fi ca sa intri in Noua Dreapta. Dar multumesc oricum ca ai subliniat acest aspect.
    Acum incepe tot mai clar sa se vada care este defapt problema ta. Pe langa faptul ca esti diletant si ignorant se vede de la o posta ca esti si foarte increzut.
    O, vai ! Eu increzut ? Cum indraznesti ? Va sari ca ars Waszlaw.
    Da Waszlaw, esti foarte increzut si acest lucru reiese din raspunsul pe care i l-ai dat celui de la „Generatia Patriota”: „pur si simplu… diferenta intre opiniile mele si opiniile tale e ca ale mele sunt corecte.”
    Asadar cine nu este de acord cu ideile tale si nu le accepta drept adevaruri imuabile, este prost.
    Vai Waszlaw, cum am putut cuteza sa ne indoim de justetea si veridicitatea edictelor tale ? In definitiv tu esti infailibil si nu poti gresi, esti Mafalda. Dar ce spun eu ? Esti in fapt Pithia din Carpati i-ar noi doar niste bieti muritori.
    Imi promiti ca ne ierti pe toti fiindca am indraznit sa ne indoim de tine si fiindca nu ti-am recunoscut maretia de atoatestiutor ?
    Numai bine luminatia ta.

  63. waszlaw Aprilie 9, 2008 la 12:12 am #

    multam pentru aprecieri…cat despre discutia teologica am mai spus, citeste biblia si convinge-te singur(eu am citit-o si mi-a facut bine), nu mai interpreta si selecta dupa cum te taie capu’…
    si da, sunt usor arogant(insa nu neg ca ar fi posibil sa imi schimb parerea daca cineva pune argumente pe masa…argumente, atat.)
    nu sunt batut in cap, dar pana una alta noua dreapta nu are niciun fundament, nicio fundatie, nici teologica nici morala.

  64. TLP Aprilie 9, 2008 la 9:03 am #

    Profesori universitari in noua dreapta? Wooow, ce amenintati ne simtim… sa-si faca publica apartenenta sa se faca de ras din partea mea…

  65. TLP Aprilie 9, 2008 la 9:04 am #

    Ai nevoie de facultate ca sa fii un mujahedin ortodox ce neaga istoria tarii?
    Pai nu zicea unul din eroii vostri ca dumnezeu nu lucra cu genii ci cu babe murdare pe picioare? =))

  66. TLP Aprilie 9, 2008 la 9:06 am #

    Fundatia noua dreapta: suntem ortodocsi ce il veneram pe codreanu, facem scandal la meciurile stelei si avem ciuda pe homosexuali, pocaiti, unguri, evrei, americani, tigani (deci orice ne-ortodox, ne-baba-murdara-pe-picioare).

  67. SoldatulPolitic88 Aprilie 14, 2008 la 6:39 am #

    „Stimate” waszlaw, ai fi surprins sa aflii ca eu chiar am citit Biblia, numai ca eu spre deosebire de tine nu interpretez ceea ce scrie acolo ci accept faptul ca acesta este cuvantul Domnului si il iau ca atare.
    Cat despre faptul ca ND nu are fundament teologic ma opresc la a afirma ca indiferent daca eu spun ca Pamantul este rotund si waszlaw va spune ca este cubic, eu trebuie sa accept varianta lui waszlaw, doar el stie totul.
    Asa este, cum spui tu, luminatia ta.

  68. SoldatulPolitic88 Aprilie 14, 2008 la 6:47 am #

    @ TLP

    N-am spus ca sunt profesori universitari in ND ca sa va simtiti amenintati ci pentru a va prezenta o realitate. Intre noi fie vorba, sunt mai multi decat a-ti fi inclinati sa credeti.
    Si nu, nu ai nevoie neaparat de facultate ca sa faci parte din ND, numai ca ce sa fac daca nivelul de pregatire al militantilor nostri este destul de ridicat ?
    Faza cu babele nu stiu sa faca parte din doctrina ND mai degraba cred ca este o tampenie scoasa de tine.
    Si nu, nu suntem o fundatie ci o asociatie, asta daca sti sa faci diferenta. Si da, il veneram pe Codreanu fiindca toata actuala clasa politica sunt niste pigmei in fata a ce a reprezentat Codreanu pentru Romania.
    Si da, suntem impotriva minoritatilor si impotriva oricarei persoane a carei activitate dauneaza acestei tari. Te-ai prins ?

  69. MIHAI73 Aprilie 14, 2008 la 8:37 pm #

    Bine ca esti tu destept si stai toata ziua cu ochii beliti in monitor! Si cat de prost poti fi sa stai deoparte?

  70. waszlaw Aprilie 14, 2008 la 8:39 pm #

    aha, asa o fi…

  71. MIHAI73 Aprilie 14, 2008 la 8:41 pm #

    Cat de prost trebuie sa fii sa scrii: Cat de prost trebuie sa fi………..

  72. waszlaw Aprilie 14, 2008 la 8:44 pm #

    prietene, mi-am exprimat parerea legat de problema asta… https://waszlaw.wordpress.com/2008/02/07/cum-sa-nu-scrii-corect-intr-o-anumita-limba/

    p.s. esti membru noua dreapta?

  73. MIHAI73 Aprilie 14, 2008 la 8:51 pm #

    Da.Si duc mai departe obiectivele bunicilor mei.Continui traditia familiei.Este vreo problema?

  74. waszlaw Aprilie 14, 2008 la 8:52 pm #

    Nu, desigur, atata timp cat nu ii ataci pe alti care nu iti impartasesc credinta.

  75. waszlaw Aprilie 14, 2008 la 10:35 pm #

    pe aceasta cale te anunt ca si eu sunt un fan al institutiei clasice a familiei DAR fiecare cu ograda lui.

  76. anna Aprilie 15, 2008 la 3:13 am #

    soldatulpolitic88 …. imi pare foarte bine ca ai citit biblia dar se pare ca tot degeaba … spui ca ceilalti o interpreteaza ???? Doamne fereste !!!!am mai spus si am sa o mai spun:daca citeai biblia trebuia sa stii ca Dumnezeu este singurul in masura sa judece si sa pedepseasca , trebuia sa stii ca violenta nu este metoda de ai convinge pe oameni , trebuia sa stii ca daca dumnezeu are ceva cu homosexualii nu tu o sa fii cel aruncat in iad ,trebuia sa nu fi egoist e.t.c… iar din cate vad eu, tu nu urmezi cuvantul bibliei nici macar pe un amarat de site… a fi un bun crestin nu inseamna a te baga in sufletul oamenilor cu forta … nici macar Dumnezeu nu face acest lucru … cine va credeti voi ????????? Dumnezeu este al tuturor oamenilor …al ungurilor ,al homosexualilor si al tau … crezi ca te prefera pe tine ??? te crezi mai bun ???… si unde se regaseste la tine „iubeste pe aproapele tau ca pe tine insuti ” ???? ca sa te ajut putin , aproapele nu e reprezentat doar de familie, prieteni ,Codreanu etc. ci si de toti cei pe care tu ii urasti , caci vad ca ai probleme serioase in ceea ce priveste cuvantul lui Dumnezeu … singurul lucru pe care il faci tu e sa selectezi ceea ce iti convine dar din pacate ai uitat ca N.T inseamna in primul rand IUBIRE …dar se pare ca tu nu esti capabil de asa ceva … pacat !!!!

  77. anna Aprilie 15, 2008 la 3:29 am #

    mi se pare cea mai mare blasfemie, punand numele Domnului in fruntea unui partid intolerant ,a unui partid care , din cate vad , are ca scop suprem distrugerea homosexualilor … si tocmai ca va laudati cu asta mi se pare si mai dezastros … ma intreb …. oare chiar nu realizati ca va folositi de numele Domnului pentru a va satisface propriile nevoi de natura estetica ???

  78. MIHAI73 Aprilie 16, 2008 la 7:26 pm #

    Pun ramasag ca mai ai un pic si vei deveni fanul Noii Drepte.Ce zici !Te prinzi?

  79. STAHLER Aprilie 19, 2008 la 11:53 am #

    TRAIASCA LEGIUNEA SI CAPITANUL !
    LONG LIVE THE LEGION AND THE CAPTAIN !
    LASSEN SIE LEBEN DIE LEGION UND DER KAPITAEN !
    VIVO LA LEGIONE Y EL CAPITANO !

  80. waszlaw Aprilie 19, 2008 la 12:57 pm #

    aha

Lasă un răspuns

