Radio noua dreapta

23 Apr

Zice pe situl radionouadreapta.com : „Radio Noua Dreapta” are drept scop principal promovarea muzicii populare romanesti, a cantecelor patriotice si a rockului identitar.”
1. ce dracu e ala rock identitar?
2.ce are acest „rock identitar” in comun cu muzica populara ? este „rockul identitar” rodul a generatii intregi de arta populara romaneasca?
3.Bunicul meu va aprecia rockul identitar dat fiind faptul ca este un adevarat patriot?

9 răspunsuri to “Radio noua dreapta”

  1. TLP Aprilie 24, 2008 la 7:29 am #

    Is foarte ghey.. tre’ sa facem si noi atheist radio unde punem audiobook-uri de Dawkins/Hitchens si Greydon Square :))

    Rock Identitar is aberatiile de la Brigada de Asalt, trupa sefului ND.

  2. machiavellian Aprilie 26, 2008 la 10:19 am #

    Tu esti fixat patologic pe ND. Stii cum se spune in Freudism, nu? Nevrozele tale s-ar putea explica prin atingeri insuficiente din partea mamei. Sau poate ca prietena nu-ti da destula atentie? 🙂

  3. Pendulul lui Foucault Aprilie 28, 2008 la 2:53 pm #

    Rock-ul ala e cand esti constipat de 3 zile si te scremi in microfon sau iti prinzi degetele in chitara. In traducere o laba.

  4. Phosphoros Aprilie 28, 2008 la 8:13 pm #

    Rock-ul identitar al Brigazii de Asalt e un fel de suita de coveruri dupa Landser. Banuiesc ca se doreste a fi un fel de RAC a la Skrewdriver, Landser sau Totenkopf.

    Totusi, Waszlaw, vad ca ai ramas serios fixat pe ND. Lasa-i in plata Zeilor. Fiecare cu treaba lui. Daca totusi nu te poti desprinde de obsesia asta, fa-ti si tu o organizatie de stanga si organizati confruntari. Desi … mi-as paria toti banii pe ND intr-un astfel de caz 😀

  5. Pendulul lui Foucault Aprilie 28, 2008 la 10:19 pm #

    @Phosphoros: respect! Eu nu am reusit sa ascult toate mp3-uri, apoi sa mai imi pun problema cu originea
    M-am gandit si eu ca intr-o zi vom vedea traditionala batalie de 1 Mai intre fa si anti-fa in Bucuresti, black-boxes pe strazile urbei, dezgropand bordurile si aruncand cu ele. Cine stie… Poate curand. De ex. cand ACCEPT va organiza un miting iar in contra-manifestatie se vor afla ND…

  6. Phosphoros Aprilie 29, 2008 la 8:15 am #

    Bordurile lui Videanu? 😀 Vorba aia … nu stiu altii cum sunt, dar ND-isti de la Cluj, pe care am avut ocazia sa ii cunosc incidental, s-au dovedit a fi baieti chiar faini. Bineinteles, nu ma simt indreptatit sa generalizez constatarea, decat -poate- intr-o singura privinta. Iar asta este ceva de genul: toti ND-istii pe care i-am vazut/cunoscut/baut cu ei sunt niste fiinte infinit mai agreabile decat oponentii lor (alias punkeri, anti-fa, commies etc.) pe care i-am cunoscut, la randul lor, personal.

  7. waszlaw Aprilie 29, 2008 la 8:59 pm #

    fui plecat cateva zile, ma bucur sa vad ca se discuta … 🙂 cu contramiscarile, nu stiu, e nevoie de oameni, dar prefer o batalie ideologica, in rest va salut pe toti si Cristos a inviat!

  8. Pendulul lui Foucault Aprilie 30, 2008 la 7:36 am #

    Batalia ideologica cu ND e ca si cum ai face pipi contra vantului.

  9. haiduc14 Decembrie 28, 2008 la 12:00 pm #

    poate ca nu am ce face dar….
    idiotu care a scris randurile despre radio n.d. face cumva parte din categoria celor care se scarpina in fund cu mana?
    am impresia ca da.
    am rezistat vreo 15 minute pe „blogul tau” si nu pot spune decat ca e plina lumea de ipotenti ca tine care isi dau cu parerea despre tot si despre toate.

Lasă un răspuns

