24 Mai

Ca o floare , fara a fi floare nu sunt multe
am luat trenul la Sibiu
„undeva aici au murit oameni” spuse un calator din compartimentul meu
„daca te uiti cu atentie, iti canta”
am raspuns ca nu stiu despre ce vorbeste
sau despre ce legatura exista intre ce vorbeste si poezia mea
„vei afla” a spus inradacinandu-se.

8 răspunsuri to “”

  1. Alin S. Mai 28, 2008 la 1:04 pm #

    http://morar.catavencu.ro/2008/05/26/paunescu-ramine-porc/
    Asta-i pt. tine Waszlaw. Si scoate-l in pisici de pe blogroll ca te compromiti. In general ai gusturi literare bune.

  2. morbo Mai 29, 2008 la 9:59 pm #

    io zic ca si morar si paunescu sunt porci. unu portocaliu si unu rosu.

  3. waszlaw Mai 30, 2008 la 12:51 am #

    io zic ca il am pe paunescu in blogroll ca poet… la urma urmei caravaggio a ucis un om, dar nimeni nu ii neaga pictura

  4. auch Iunie 4, 2008 la 5:38 am #

    Biata Monica Lovinescu! Cat a repetat (in van) ca Francois Villon o fi furat, Caravaggio o fi fost criminal s.a.m.d., dar niste Beniuc, Paunescu, Barbu, Sararu etc. au cu totul alte pacate, care chiar le contamineaza „opera” si care, daca dreptul de a folosi limba romana s-ar putea retrage, ar trebui sa-i lase mutzi si nescrisi pana la judecata de apoi.

    In afara de asta, nu stiu in ce consta poetul paunescu – „talentul irosit”, „il am pe paunescu in blogroll ca poet”… pe scurt, care e poezia lui paunescu ce ar putea fi citita de catre cineva fara prejudecati si care se tine de nas sa nu-i puta „traiasca ceausescu”-rile pe care le grohaia prin anii 80. Ma indoiesc ca va fi fost vreodata un poet autentic si de fapt personajul nu merita efortul sa incerc sa aflu, n-o s-o fac niciodata.

    M-am uitat pe blog. Scrie niste pamflete versificate despre Alina Mungiu de zici ca-s scrise de Shelley pe la 1800, niste mizerii neversificate despre Ierunca, il aplauda niste pensionari dilii etc. E clar, e tot porc.

  5. waszlaw Iunie 4, 2008 la 10:36 pm #

    raspund scurt ca imi e somn: paunescu are poezii faine. „asa incepe ca intr-un vis” e citat dupa eliade, un legionar… dar „la tiganci” e fain si nu are legatura cu articolele sale legionare. daca stau sa judec omu, bag pula si in noica si in eliade si in arghezi si in buna parte din tot ce e de valoare in cultura romaneasca. p.s. sunt marxist, poate ca nu ti-ai dat seama.

  6. auch Iunie 5, 2008 la 6:58 am #

    Daca tot cauti comparatii… eventual daca Goebbels ar fi supravietuit pana prin 77, (in 45-46 ar fi scapat doar cu cateva flegme in loc de un proces), ar fi continuat sa faca politica intr-un partid nazist cu fatza umana, ar fi fost ajuns moderator de talk-show-uri, ar fi pus pe el vreo 100 de kilograme si i-ar fi facut cu ou si cu otzet pe toti cei care i-ar fi cerut socoteala pentru faptele lui dinainte de 45, ar fi sustinut sus si tare ca nu regreta nimic si ca toti cei care-l critica sunt niste pigmei fara opera platiti de soros, atunci am fi avut un corespondent in materie de nerusinare pentru paunescu. Pentru ca, momentan, nu avem

  7. waszlaw Iunie 6, 2008 la 10:28 pm #

    avem liiceanu, nu-ti fa griji… p.s. e goering, ala e cu procesu’, si ala era gras de pe vremea aia, daca mai punea kile pe el oricum nu apuca ’77…

  8. auch Iunie 7, 2008 la 8:32 am #

    Nu, nu, Goebbels ala care se ocupa cu propaganda. N-a apucat procesu’ ca s-a sinucis la o zi dupa Hitler.

    Comparatia Paunescu-Liiceanu nu se poate sustine decat pe ura pesedisto-minereasca pentru Liiceanu. Paunescu se compara -ca mijloace poeticeshti- cu vreun Costache Conachi sau alti poeti naivi si ohtatori de la inceputul secolului 19, logoreea si repetitia il apropie de Gutza, contributiile la propaganda comunista ar fi trebuit sa-l apropie de un tribunal, iar nerusinarea …

Lasă un răspuns

