30 Mai

ma apuc de roman, ciudat, un roman religios… prea multe nu stiu nici eu inca dar in mare am o idee. De mult timp am dorit sa am puterea sa ma apuc de chestia asta, si de prea multe ori a intervenit una sau alta si mi-a rapit posibilitatea da a-i da drumu’ . Acum is ceva mai liber, am scris doua licente, mi-am luat banii, ii cheltui pe bautura si bag mare. Intre poezie si proza aleg inca poezia, doar ca sunt unele trairi pe care poezia(prin dimensiunile ei in general reduse-cel putin la mine) nu le poate transmite- incerc un fel de roman liric, unu’ care nu se bazeaza pe intelegere ci pe senzatie, unu’ pe care cititoru’ il traieste nu cu mintea ci cu acel simt care il leaga de o entitate absoluta. Sper sa iasa bine, daca am noroc am sa bag cateva fragmente si pe blog cat de curand sa vad o parere,doua.

2 răspunsuri to “”

  1. Oana Iunie 10, 2008 la 11:39 pm #

    E foarte bine ca te-ai apucat, surprinzator ca faci publica treaba asta , si mai surprinzator ca faci publice si fragmente…ce ai facut cu Radu?!

  2. waszlaw Iunie 18, 2008 la 1:04 am #

    🙂

Lasă un răspuns

