6 Aug

Nu am mai scris de ceva vreme, am fost plecat, ba in turcia,ba prin muntii cindrel si maine plec spre apuseni. Nu mai prea stau la computer, ceea ce e bine.

Aveam cate ceva scurt de scris daca tot sunt acasa(asta am gasit prin presa cand am ajuns si m-am cam enervat):

arta nu se discuta, arta nu depinde de indivizi ci de timpul care o creaza, de o anumita mentalitate colectiva. Fie ca ne place sau nu un ponei cu o svastica pe cur (1.se stie, nu-mi place svastica. 2.nu-mi place nici post-modernismul in mod deosebit, dupa mark rothko greu mai gasesc ceva care sa-mi spuna ceva 3.Nu-mi plac nici Basescu, nici Patapievici, nici Liiceanu,se stie si asta) arta exista ca arta si doar prin simplul fapt ca naste trairi in noi, fie ele si de dispret. Gusturile sunt una, conceptul de arta e alta , nu exista un juriu care declara ce e valid artistic si ce nu. De aceea, critica la adresa Institutului Cultural e in opinia mea nefondata, mai ales venind din partea unui public neavizat (4. Si se stie, imi place Antena3 dar toate au o limita).

Traiasca Zummi si Arta si Betia si !

P.S. MARK ROTHKO si RADIOHEAD:

P.P.S. Somn usor

5 răspunsuri to “”

  1. articuleaza August 15, 2008 la 8:46 am #

    😀 vrei invitatie pe Football Manager Live? 😀

  2. waszlaw August 15, 2008 la 6:05 pm #

    yup

  3. waszlaw August 15, 2008 la 6:06 pm #

    🙂

  4. Mircea Blogovenia August 27, 2008 la 11:02 am #

    Frumoase locuri ai mai colindat.

  5. blognouadreapta Septembrie 6, 2008 la 3:24 pm #

    waszlaw, mai tunde-te ca arati ca iesit din pestera 🙂

Lasă un răspuns

