Marsul normalitatii.extras de jurnal

23 Mai

am iesit azi pe strada, pe la 10, cu amicii mei sa protestam… am facut o pancarta draguta pe care am scris cu litere mari si dragute: „NU E NORMAL SA FII ANORMAL”; tare nu? mie imi pare ca e foarte original. Pana la urma ne-am strans vreo 10-11 baieti, dintre care 2 preoti si 5 minori, vechi amici. Astfel, cu fortele bine organizate ne-am pregatit de marsul rasunator;  pe parcurs a venit si sefu… mie imi place de sefu, tine discursuri foarte impresionante, sefu e idolul meu, il cheama tudor, si e tare inteligent si carismatic.

Noi nu credem ca e normal sa fii anormal, adica e mai bine sa fii normal, adica sa crezi in Doamne-Doamne si sa te inchini in fata la biserica cum e din mosi stramosi la noi in tara, ca la noi in tara nu au existat gay din astia pe vremuri, au existat doar barbati adevarati ca Zelea,care ii placeau femeile si care era si el frumos si deci placut. Si homosexualii astia sunt o moda din asta moderna si de fitze dar tare periculoasa, ca daca ai copii si ei se uita la homosexualii astia si invata si ei si apoi incep sa umble cu baieti si nu se mai joaca fotbal. DOAMNE FERESTE!!!  Si trebuie sa oprim moda asta vestica, iudeo-masonica care ne tulbura pe toi noi acestia normali.

Seara am ajuns acasa cu prietenul meu Bogdan, care a fost si el la mars, si ne-am uitat la un film cu femei, cum e normal si ne-am masturbat, masculineste, asa cum e bine si cum e dat de la Dumnezeu!

 

Amin.

14 răspunsuri to “Marsul normalitatii.extras de jurnal”

  1. the mad hatter Mai 25, 2009 la 1:19 am #

    Nu ati citit un pic din Puric inainte sa va culcati ? 🙂

  2. waszlaw Mai 25, 2009 la 7:49 am #

    la asta nu ne-am mai gandit, ca am avut o zi lunga… 🙂

  3. Bratul de Fier Mai 25, 2009 la 8:07 pm #

    Prietenul tau Bogdan e si el popo?

  4. Waszlaw Mai 26, 2009 la 6:33 am #

    @Pula de Nailon… tu nu intelegi camarade, noi nu suntem popo… noi suntem barbati adevarati si ne place femei… noi suntem crestini nationalisti, suntem viitorul acestei tari. Traiasca Capitanul!

  5. umbra Mai 28, 2009 la 9:06 am #

    viitorul astei tari trebe sa fie in conformitate cu normele UE,boboru tre’sa fie tolerant si ieuropean si eventual sa fie pus un impozit la toti cetatenii pentru ai ajuta pe homosexuali sa-si faca operatii de schimbare de sex in Thailanda(pentru cine doreste).Traiasca UE dimpreuna cu minoritatile ei sexuale,greu asuprite in trecut de niste nationalisti crestino-extremisti…pai nu @waslaw.!?!?.

  6. Catalin Iunie 5, 2009 la 6:57 am #

    Cat de „haios” esti ba baiatule…alt viteaz de tastatura:)))Pe blog este cel mai usor sa faci misto de Noua Dreapta,fata in fata cu membrii Noii Drepte esti pe post de iepuras cu urechiile pleostite.Te-ai gandit tu in mintea(aia mica):stai sa bag ceva de Noua Dreapta,ca sa am si eu trafic!!!!Ce caternica dracului pe tine…

  7. waszlaw Iunie 6, 2009 la 3:53 pm #

    daca te manca-n cur putem sa bem o cafea undeva, nu asta ar fii problema, iar daca in afara violentei nu te duce cerebelu’ demonstrezi ca am dreptate cand ma cac pe noua dreapta.

  8. Catalin Iunie 6, 2009 la 4:31 pm #

    Prietene,in primul rand ca habar n-am cine esti iar in al doilea rand esti un PISAT de om ma!!!Vad ca mi-ai facut o invitatie…daca vrei hai sa o rezolvam asa barbateste parte-n parte,mergem undeva si amandoi la bustul gol vedem care pe care se caca.Pisati din astia ca tine sunt cu sutele,daca ai sange in coaie te astept sa ma cauti(Catalin de la Noua Dreapta)…bineinteles ca o mica pizda proasta si fricoasa faci doar caterinca pe blog,fata-n fata n-ai sange in pula.

    • waszlaw Iunie 6, 2009 la 5:04 pm #

      🙂 asta: https://waszlaw.wordpress.com/2009/06/06/pam-pa-ram-pam-pam/ , l-ai vazut? hai ca esti simpatic… , chiar simpatic, genu de om pe care nu se poate nimeni supera, genu ala de om, care exista in fiecare gasca si despre care zicem: „Na lasa-l, e el mai prost, nu-ti bate capu’ prea tare”. 🙂

  9. waszlaw Iunie 6, 2009 la 5:05 pm #

    Mult nooc in viata, daca ai asa ceva…

  10. Catalin Iunie 6, 2009 la 5:20 pm #

    Vaiiii coaie ce rau mai „atacat”…))))Hahahahaha….deci numai pot de ras:)))))))))Daca ma vezi pe undeva ai sa te uiti la mine luuuuuuuuuuuuunggggggg si ai sa spui:offf asa imi doream sa fiu si eu in viata…iar gandul tau continua:ce nasol ca ma facut mama un biet gay care sta la tastatura toata ziua si o trage pe laba dupa XXL.Vezi ca ai sa imi dai o bere ca te-am bagat in seama…ti-am lasat comenturi.Nu sunt extrem de violent dar nu stiu de ce unii se feresc de mine:)))Te pupa tata si astept sa mai scrii ceva:))))

  11. waszlaw Iunie 6, 2009 la 5:26 pm #

    🙂

  12. umbra Iunie 8, 2009 la 10:10 am #

    elitistul subtire neo-marxist european versus grobianu de stadion :)) :)) , zic sa va intalniti.

    • waszlaw Iunie 8, 2009 la 10:20 am #

      :))

Lasă un răspuns

