Psihologie

28 Mai

Am cunoscut un redus mintal care are blog;  in scopuri stiintifice este destul de educativ sa treci pe la el.  Isi zice Ilie Catrinoiu si e din ala la moda, conservator, deci cu valori inchipuit crestine puse pe un piedestal si cu mentalitate demna de India coloniala. Lui nu ii plac intelectualii, ca e prea destept in micul sau univers,si transforma din cenzura o virtute, asa ca , orice fel de comentariu critic e respins ca pe vremea mortului.

El ii scrie unui doctor in teologie:

„Stimate domnule Neamtu,

Nu inteleg ce cauta doamna Monica Macovei la o lansare de carte cu titlul “Dumnezeu la Bruxelles” avand in vedere ca dumneaei face propaganda casatoriilor gay”

Si se supara ca nu primeste raspuns si ca interventia sa a fost stearsa. Lucuri evidente avand in vedere ca pute de la o posta a cretinism.

Doar ca el face acelasi lucru, cand eu il intreb legitim si justificat: „cat de urata e femeia cu care faci sex?”   Macar intrebarea mea avea noima si se baza pe niste realitati evidente. dar na… ce sa-i faci.

In fine, daca studiati psihologia si cautati exemple de frustrare dusa la extrem… iata, aveti unde cerceta.

4 răspunsuri to “Psihologie”

  1. TLP Mai 28, 2009 la 11:43 am #

    Asta face laba gandindu-se la omorurile cu pietre din Biblie, apoi se sterge cu tricoul cu Codreanu.

  2. waszlaw Mai 28, 2009 la 12:02 pm #

    heh

  3. waszlaw Mai 28, 2009 la 7:45 pm #

    Precizare. Exagerez de multe ori si sunt, tot de multe ori impulsiv. Mi-am promis insa ca nu ma auto-cenzurez, astfel, nu pot sterge articole si nu ma pot debarasa de ele, chiar daca, uneori, recunosc NU ca am gresit ci… ca am fost deplasat. In fine, heh, in esenta nu regret nimic dar ma scuz pentru ceea ce nu pot regreta.

  4. katy August 19, 2009 la 6:56 pm #

    dar tu cat de bine stii acest om ca sa-l intrebi ceva atat de intim sau pt tine nu este nimic Tabu k esti modern si judeci fara sa cunosti un om in persoana?

Lasă un răspuns

