Poem

13 Iun

nu am ars cuvintele decat

pana la sensul lor

am ars o coaja si un miez

dulceag, da’ a carui

savoare aduce molcom a moarte.

fumul l-am lasat sa se scurga

pe perete, manjindu-l

nu l-am inghitit, nu l-am lasat sa-nghita.

cenusa, dupa ce am scos

semintele din ea am mai

ars-o inca o data

si inca o data, pana ce a

devenit os de om, os

de amalgam, os de os de om.

samanta am bagat-o in gura

ca-n pamant udand-o

mort, crescanda ea in

mine vita verde si plina de

atingere de vin viu

Un răspuns to “Poem”

  1. Marcel (anonim) Iulie 12, 2009 la 6:46 pm #

    Curocefalul modern are de cele mai multe ori un blog care il ajutata se considere important si care ii da un rost in viata.

Lasă un răspuns

