Basescu loveste un copil.Mergeti sa il votati!

26 Noi

Mai multa rusine nu am simtit niciodata, nu am simtit pentru mine ci pentru acest idiot care a fost si presedintele meu 5 ani.Priviti!

 

5 răspunsuri to “Basescu loveste un copil.Mergeti sa il votati!”

  1. atitudini Noiembrie 26, 2009 la 8:32 pm #

    M-am mai uitat si eu… sigur e un trucaj!

    E un trucaj ca omul asta e presedintele Romaniei!

    Si au uitat sa ii spuneti si lu Base ca e un trucaj. Ca deocamdata a zis ca „probabil ca m-a injurat”. Nu a zis nici „trucaj” nici „manipulare”.

    Noroc ca pe 6 decembrie cica se termina cu trucajele…

    Voi realizati ca filmul asta face deja inconjorul lumii?

    Cum naiba mai avem pretentia ca suntem in Europa? Suntem in mijlocul Africii, nu in Europa!

    P.S.1. Mesajele cu „trucaj” „facatura” „manipulare” sunt plecate toate din Modrogan. Este celula de reactie rapida. Au reactionat atat de rapid incat nici Basescu nu a stiut… saracu’ a apucat sa recunoasca ca e adevarat…

    P.S.2. Vezi ca sunt 2 clipuri. Al doilea este cel in care el vorbeste despre copii si cani, doar ca e mult mai dur!

    P.S.3. A castigat dreapta! Dreapta lui Basescu!

  2. waszlaw Noiembrie 26, 2009 la 8:54 pm #

    🙂

  3. waszlaw Noiembrie 26, 2009 la 8:58 pm #

    facatura nu stiu daca e ori ba…desi…in fine. Reactia lui Basescu insa e jalnica si sugereaza anumite lucruri.

  4. claudiunitisor Noiembrie 27, 2009 la 6:53 am #

    Indiferent daca filmuletul este fals sau adevarat, comantariul lui Basescu, la vizionarea filmuletului, este mult mai incriminatoriu decat filmuletul insusi. A zis ceva de genul : sa vad filmul (mai bine), o fi zis copilul ceva urat, o fi injurat….

    Ingrozitor raspuns.

    E adevarat, nu se compara cu explicatia monstruasa a lui Iliescu despre venirea minerilor la buc. cand au fost spitalizati zeci de persoane : au venit sa planteze panselute.

  5. Denis Draghici Noiembrie 27, 2009 la 8:02 am #

    Au trecut 5 ani de zile tigancilor imputite si gaozarilor, de cand intr-o “revolutie” a constiintei multi dintre noi am decis sa votam pentru un presedinte diferit ca trasaturi politice fata de cei care se prezentasera timp de 15 ani. Din pacate am votat doar un presedinte nu si un OM. Romanii sunt un popor de cetateni din pacate putini dintre acestia sunt si oameni.

Lasă un răspuns

