Basescu a avut cel putin o intalnire cu Vantu

3 Dec

http://www.realitatea.net/sorin-ovidiu-vantu–in-2004–m-am-intalnit-cu-basescu-intr-o-parcare-din-tancabesti_690344.html

„Mi se pare siderant ca după 2004, când la ora 3 dimineaţa m-am întâlnit în parcare la Tâncăbeşti, cu domnul Traian Băsescu, ferindu-ne de securitatea lui Adrian Năstase, după cinci ani de zile să ajung în aceeaşi situaţie. Să mă feresc să mă întâlnesc cu prietenii,la mine acasă, că e 11 noaptea, că e 12 noaptea, că e 6 dimineaţa, ca să nu dau satisfacţie, să nu dau argumente electorale, unui domn, care după părere mea a  pierdut limita rezonabilităţii”

atat, nimic mai mult despre prostie.

Lasă un răspuns

