nu strig frauda.

7 Dec

nu am dovezi. insinueaz doar posibilitatea unui act nesincer. pana la dovezi: felicitari Basescule!

2 răspunsuri to “nu strig frauda.”

  1. sictireli Decembrie 7, 2009 la 7:55 am #

    Eu am dovezi. Si??? Cand se freaca „turistii” electorali de haina ta de politai si te manjeste de culoare portocalie, nu ma mira rezultatul. In Romania niciodata nu sunt dovezi. In plus avem un stil imbatabil in a ne scuza prostiile, de nu vezi in alta parte…

  2. umbra Decembrie 7, 2009 la 9:59 am #

    je ne regrette rien.
    :)) :))
    Ramane pe data viitoare, pentru cine apuca.

Lasă un răspuns

