comentariu’ lu ciuruitu la adresa unui anonim

15 Dec

preluat de la trezirea, tocmai din america:

„Ba m-am uitat, si nu am vazut vreun prezentator sa fi lins in cur pe cineva. Am vazut ca sunt anti putere si ca amendeaza greselile si abaterile oamenilor polititci. Stii care e diferenta intre cei antiPSD si cei antiPDL. Pe un site pe care Basescu este criticat si injurat pot sa posteze toti si nu am vazut vreun comentariu moderat, in schimb pe un site de slujitor basescian daca macar insinuezi ca marinarul nu e cel mai luminos conducator din istoria universului sau ca faptele sale nu sunt cel putin la fel de bune ca cele ale Sfintilor crestini deja esti pe teren minat. Ca sa evit o discutie stupida uite parerea mea: Basescu este trimisul lui Dumnezeu pe pamant si este cel mai luminat, destept, drept, frumos si fermecator muritor de la Isus pana azi. Noi insa ( astia de il vorbim de rau ) nu vorbim serios asa ca cei pro Base nu ar trebui sa ne bage sau sa se bage in seama, ca sa nu isi pangareasca mintea lor curata si frumoasa. Sa …(ce vrei tu )… bine.”

2 răspunsuri to “comentariu’ lu ciuruitu la adresa unui anonim”

  1. Alexandru Marin Decembrie 15, 2009 la 11:18 pm #

    am fost si eu laudat ca rezist . 🙂 ca sa ma laud, rezist si injuraturilor la adresa mea si amenintarilor ca o sa fiu calcat de o masina. nu stiu cum o sa rezist in momentul in care chiar o sa-i deranjez pe baieti si se gandesc sa ma caute pe strada 😀

  2. Alexandru Marin Decembrie 15, 2009 la 11:20 pm #

    cat despre vizitele pe site-urile lor, nu-mi aduce aminte. am incercat de cateva ori sa lansez un dialog pe Patrasconiu si pe altele. nu m-am bucurat decat de material pt. frigider. de, eu sunt sclav la Patriciu si ei intelectuali 🙂

Lasă un răspuns

