2010

29 Dec

naspa.

Incetez sa mai atac idioti, au votat, acum sa ii atace viata. Un an nou fericit.

P.S. Daca mai aud cacatu’ ala cum ca vina e a crizei imi vomit splina si ma mut in Polonia.

5 răspunsuri to “2010”

  1. umbra Decembrie 30, 2009 la 4:11 pm #

    Vinovata e criza!!!:)) :)) :))

  2. waszlaw Decembrie 31, 2009 la 11:09 am #

    Gdansk, ca imi place marea

  3. umbra Decembrie 31, 2009 la 6:38 pm #

    mai cul îi la Minsk!:)) :))
    La MULTI ANI.

  4. mircea Ianuarie 9, 2010 la 8:10 pm #

    żyć w Polska wraz z Papieżem Karol Wojtyła

  5. waszlaw Ianuarie 10, 2010 la 2:29 am #

    de ce mama masii imi scrii in poloneza?

Lasă un răspuns

