Inca un geniu

9 Ian

Daca asta e pur si simplu prost, adica habar nu are despre ce vorbeste, amicul sau e nebun, cred ca e nebun, altfel nu-mi explic. Masonii e peste tot frate! Tinand cont ca cenzura crestineasca isi face din plin efectul pe pagina descreieratului ii recomand pe aceasta cale ca un prim pas in intelegere religiozitatii crestine il constituie citirea bibliei. E o carte faina si i-ar prinde bine sa o deschida inainte sa vorbeasca despre credinta. Si un alt pas important e satisfacerea nevoilor sexuale… daca aceste nevoi raman nesatisfacute credinta devina una a frustrarii. In rest, spor in continuare.

14 răspunsuri to “Inca un geniu”

  1. Gogu de la Gaze Ianuarie 9, 2010 la 8:03 pm #

    Amice cred ca esti un idiot notoriu. Scuza-ma pentru acest apelativ, sau poate cine stie poate esti cumva catolic. Atat am avut de zis. In rest keep going sau „מחדש טיפש גדול

  2. waszlaw Ianuarie 10, 2010 la 2:30 am #

    salut gogule,imi pare bine sa te cunosc.

  3. umbra Ianuarie 10, 2010 la 11:05 pm #

    i’m back!:)
    ti-am mai gasit un fra’ de baricada…here you go:
    http://www.ce fac eu in timpul liber…(jurnal de la marginea societatii). wordpress.com

    egzact asa sa cauti..merita!=)
    Asta asteapta o noua revolutie mondiala a proletariatului impotriva capitalismului putred:)) :))
    Enjoy.

  4. waszlaw Ianuarie 11, 2010 la 12:33 am #

    frate,frate… ma gandesc ca asa ceva eram si eu candva…dar erau vremuri faine…
    serios insa…prea multa ura.

  5. umbra Ianuarie 11, 2010 la 4:12 pm #

    tu zici ca unele situri ortodoxe nu sunt ok.
    ia uite ici:
    http://www.greatpurge.wordpress.com

    -alt marxist leninist, ateu,turbat etc. Citeste ce a scris de Justin Parvu(fost detinut politic). prea multa ura? Niciodata nu’i destula. LOL.

  6. umbra Ianuarie 11, 2010 la 4:46 pm #

    PS. mai am in traista inca fo 10 ţăcăniţi din astia ,atei „impuri”. Lume nebuna.
    =)

  7. waszlaw Ianuarie 11, 2010 la 7:04 pm #

    asta deja nu mai are treaba cu ateismul/ Stii care-i buba, astia, ca si oponentii lor, habar nu au despre ce vorbesc. Daca as vedea manifestari ortodoxe coerente, manifestari nationaliste fundamentate ori tendinte comuniste in cunostiinta de cauza as tacea din gura si as inghitii in sec. E doar tam-tam ieftin si de cele mai multe ori nedemn de a fi luat in seama. Ne mai distram insa din cand in cand… 🙂

  8. waszlaw Ianuarie 11, 2010 la 7:05 pm #

    si nu imi poti spune ca il iei in serios pe baiatu’ la care am dat link…

  9. umbra Ianuarie 11, 2010 la 7:40 pm #

    ..trist dar adevarat. Doamne cind am vazut cozile alea oribile la vaccin, s-a spulberat ultima iluzie si am bagat un topor in plasma!..la propriu. Sintem la nivel de turma decerebrata.

  10. umbra Februarie 4, 2010 la 7:26 pm #

    off topic
    -ceva interesant, ca vad ca esti oarecum in domeniul cultural si de om de stanga. Uite un poet GENIAL, pe nedrept uitat .
    http://www.hiperboreea.ro/poeme_reportofon.html
    Citeste si da mai departe.

  11. umbra Februarie 4, 2010 la 7:42 pm #

    http://www.hyperboreea.ro/poeme_reportofon.html.
    Daca nu merge linkul nici acum, sterge.

  12. waszlaw Februarie 5, 2010 la 11:06 am #

    superb 🙂

  13. umbra Februarie 5, 2010 la 11:46 am #

    Stiu!:)
    sunt fan declarat Ion Gheorghe, inca de pe vremea Plumbuitului. A scris mult mai multe poeme. Pacat de ignoranta generalizata din timpurile astea.

  14. umbra Februarie 5, 2010 la 12:06 pm #

    PS. Pentru mine in top, al doilea dupa Eminescu. Restul dupa ei.

Lasă un răspuns

