Harsova si Gradina botanica din Bucuresti

4 Mai

1.Ai fost in Harsova bre? (daca esti din Harsova nu citi textu’ asta). E frumos, al naibii de frumos orasu’. Mi-a fost recomandat sa ma plimb pe malu’ Dunarii ca cica ar fii minunat… si este… stanca, apa, ruine, padure pe malu’ opus… mirific chiar. Mirific pana tipa unu dupa tine, in timp ce tu iti porti femeia de mana „Baaaaa! Am degetu’ mic mai gros ca pula ta!!!” si apoi o gloata de cetateni se apropie ostentativ de tine si, considerand dupa hainele tale ca nu esti de prin partea locului, incepe sa iti strige in ureche cuvinte intr-o engleza inventata si apoi, in timp ce stai la ocazie sa fugi dracu’ d’acolo apar sporadic indivizi care te cacacterizeaza intr-un minunat vocabular de ti-se zbarleste paru pe coaie de frica. (P.S. Am stat 2 ore pana sa opreasca o dubita Scooby-Doo care sa ne scoate de acolo). (P.P.S. Nu mi-am propus sa generalizez, ma gandesc ca sunt o multime de oameni O.K. in Harsova, oameni care nu sunt intr-atat de agresivi, oameni cu care pot sa beau o bere si oameni care m-au luat la ocazie, mi-au dat un mar, cand eram deshidratat si carora le multumesc.)
2. Eram la gradina botanica si simteam ca e foarte posibil sa trebuiasca sa ma cac… m-am dus la paznic „Nene…unde-i o buda p’aci?”… „Nu-i!”…”Cum,bre, nu-i?”…”Au luat WC-urile in iarna si nu le-au mai adus, dar poti sa te duci acolo, in padure”. Misto, nu-i asa!
3.In rest toate bune si frumoase.

Lasă un răspuns

