Un idiot se caca pe gura.Prima oara cand ma cenzurez!!!

14 Mai

Nu din teama, trebuie sa precizez, ci din respect pentru un frate de breasla, fie el si cu opinii eronate…articolu’ asta, ce avea link si era urat a disparut pentru totdeauna. Daca e sa fiu acuzat de lasitate…sunt las…daca nu…m-am saturat sa ma cert cu cei pe care nu-i pot schimba… sper ca am incheiat-o! O seara buna!!!

3 răspunsuri to “Un idiot se caca pe gura.Prima oara cand ma cenzurez!!!”

  1. catalin.doscas Mai 14, 2010 la 5:58 pm #

    @waclaw
    SCRISOARE:

    Dragă protestatar,

    Țin să te anunț pe această cale că sunt sănătos, apt de muncă, netuns de o lună jumate, am frigiderul gol, am datorii la întreținere și prieteni, și nu dau un ban pe atitudinea ta.

    Sunt resemnat, în schimb, pentru că eu atunci când mă loveam de neajunsuri tu încă habar nu aveai cum e sa ți se ciuntească venitul.

    Te-am văzut astăzi la televizor, când faceai scandal în fața Cotroceniului, și eu eram la muncă. Ai ajuns acolo, relativ repede cred, pentru că nu a fost prea aglomerat astăzi în București, iar RATB-ul, acolo unde ai tu gratuitate, s-a mișcat rapid.

    Te-am văzut pe tine și pe vecinul tău, cel cu arcada vânătă de la vizor și cu basca pe care o poartă în amintirea lui Ceaușescu, cum te îmbulzeai. Mâncat ești, ai forță, pentru că eu ieri am muncit și ți-am pus și ție și vecinului tău care te ajuta la împins gardul de protecție, pâine pe masă.

    Observ însa că se întamplă și minuni pentru că probleme cu sănătatea nu cred că mai ai. Acum ceva timp urlai că nu ai bani de medicamente, însă iată că te-ai vindecat, încât nici jandarmii nu îți pot ține piept.

    Am înțeles că ai fost dus la poliție, după ce asupra ta s-a găsit un recipient cu benzină. Nu sunt curios să aflu câtă aveai. Mi-e destul să știu că îți permiți să arunci niște bani doar pentru a te distra. Cine știe, poate îi dădeai foc unui nenorocit îmbracat în albastru care te ruga să te calmezi. Da, ”ăla de-ți taie pensia”!

    Să știi însă că nu te condamn. În parc oricum nu ai fi avut ce face astăzi, în timp plozii care se întorc de la serviciu obosiți și nu îți dau locul în autobuz atunci când tu te plimbi aiurea prin București, nu mai prezintă interes de ceartă.

    Eu sunt tânăr. Plec la muncă dimineața pe întuneric, plătesc chirie, salariul mi-a fost micșorat (de parcă nu ar fi fost destul, mai și întârzie) și nu îndrăznesc să mă gândesc să-mi cumpăr o casă. Cotizez la trei fonduri de pensii (unul facultativ, pentru că spre deosebire de tine eu mă gândesc la ziua de mâine), te țin în spate pe tine, pe vecinul tău și un șomer și uite că supraviețuiesc. Acum ai să spui că sunt prost, dar îmi asum această calitate.

    Totuși dacă imi permiți, am o mică nelămurire. Cum se face că după o viață în care ai avut un loc de muncă sigur, statul te-a ajutat să ai un acoperiș deasupra capului, aveai câte ceva de pus pe masă iar grija zilei de mâine ai aflat ce înseamnă abia când comunismul mirosea a pământ, ai ajuns intr-o asemenea stare de disperare?

    Cu respect,

    Unul din grupul numit “tineretul din ziua de astăzi”

    P.S. Am să păstrez acestă scrisoare și o voi reciti când voi ajunge la pensie; asta dacă mai apuc anii tăi.

    P.S.2 Aceasta scrisoare nu face referire la bunicii, care la fel ca tine, se descurcă cu greu dar care însă au obraz subțire.

  2. catalin.doscas Mai 14, 2010 la 5:59 pm #

    sau @waszlaw daca doresti.

  3. waszlaw Mai 14, 2010 la 6:05 pm #

    🙂

Lasă un răspuns

